پیگیری ها و مراودات فرا استانی فرماندار میبد

بهره برداری از گاز بنستان میبد تا پایان سال جاری

2020 09 14
فرماندارمیبد با حضور در شرکت توزیع گاز استان و دیدار با علی‌اکبر میدانشاهی مدیرعامل شرکت گاز استان یزد،گازرسانی به اردوگاه فرهنگی تفریحی بنستان آیت‌الله خامنه‌ای آموزش‌وپرورش میبد را پی گیری کرد.

کمربند نیوک و پل درین تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

2020 09 14
فرماندارمیبد در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد یک‌بار دیگر دو پروژه عمرانی مهم بخش‌های ندوشن و بفروئیه را پی گیری کرد.

چند پروژه مهم درمیبد تأمین اعتبار می‌شود

2020 09 05
فرماندارمیبد با حضور در استانداری و دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداریزد که از سوی نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت سه محور احداث پل مسیر حادثه‌خیز سیل روستای درین، کمربندی نیوک و باند دوم کمربند شرقی را پی گیری نمود.

اشخاص با اهلیت درراه اندازی فولاد میبد مشخص می‌شوند

2020 09 04
فرماندارمیبد در دومین سفر خود به تهران و پی گیری مسئله فولاد میبد با معاون هماهنگی امور اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور، معاون قوه قضائیه، معاون خصوصی‌سازی وزارت صمت، معاون برنامه‌ریزی بانک‌ها که نماینده طرف فولاد هم حضور داشت؛ روند جریان پرونده فولاد میبد را پی گیری نمود.

موضوع فولاد میبد با همه پیچیدگی امسال به سرانجام می‌رسد

2020 08 19
فرماندارمیبد دیروز به همراه استانداریزد، رئیس صمت و نماینده ایمیدرو با حضور در دفتر ریاست جمهوری و دیدار با دکتر سعید شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور فرایند پرونده فولاد میبد را پی گیری کردند.
فرماندارمیبد در سفر این هفته خود به تهران:

پنج مشکل اصلی میبد را از مقامات کشوری پی گیری کرد

2020 08 13
فرماندارمیبد در سفر این هفته خود به تهران چند محور مهم را که از مشکلات اساسی شهرستان میبد است را از مقامات کشوری پی گیری کرد.

اختصاص 600 میلیون تومان برای تکمیل سالن ورزشی مصلی

2020 07 02
فرماندارمیبد در دیدار با علی‌محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تأمین منابع مالی چند پروژه ورزشی شهرستان میبد را پی گیری کرد.

گازرسانی به اردوگاه بنستان میبد در آینده ای نزدیک

2020 07 02
فرماندارمیبد در دیدار با علی‌اکبر میدانشاهی موضوع گازرسانی به اردوگاه فرهنگی تفریحی آیت‌الله خامنه‌ای بنستان را که میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت درباره آن با وزیر نفت رایزنی کرده بود پی گیری نمود.

اعطای تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد

2020 07 02
فرماندار میبد با محمدشجاعان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی رحمه علیه استان دیدار و ازتلاش ها و اقدامات انجام شده در امداد شهرستان میبد درارائه خدمات به مددجویان تشکر کرد.

راه‌اندازی مرکز تولیدات رسانه‌ای دیداری و شنیداری تا عید غدیر درمیبد

2020 06 13
فرماندارمیبد در دیدار با مدیرکل صداوسیما یزد از افتتاح مرکز تولید خبر شهرستان میبد در عید غدیر خبر داد.
فرماندارمیبد:

در آینده نه‌چندان دور فولاد میبد به سرانجام می‌رسد

2020 06 08
فرماندارمیبد در سفر یک‌روزه خود به تهران با محمدباقر الفت معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه دیدار و خواستار حل مشکل فولاد این شهرستان شد.
عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک:

آغاز اجرای طرح تثبیت‌کننده زیستی درمیبد

2020 05 16
عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک در زیست‌فناوری از منطقه کانال باد شهرستان میبد بازدید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری که مرکز تحقیقات ژنتیک و دانشگاه میبد خواهند داشت؛ به‌زودی طرح تثبیت‌کننده زیستی را در منطقه اجرایی بکنیم تا هم کشور و استان از نتایج ثمربخش آن بهره ببرند.

میبد پایلوت طرح مالچ پاشی زیستی در استان

2020 05 07
فرماندارمیبد در سفر به تهران و دیدار با رئیس و معاونین مرکز پژوهشگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اشاره به خسارت‌های جبران‌ناپذیر طوفان که هرساله موجب تصادف‌های زنجیره‌ای در جاده ترانزیتی میبد-یزد می‌شود خواستار حل این مشکل شد.

اختصاص اعتبارت ملی به خوشه زیلو در سال آینده

2020 02 24
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در نشست شورای راهبردی خوشه زیلو گفت: از سال گذشته از طریق منابع ملی تبصره 18 که در اختیار داشتیم مبالغی را برای توسعه خوشه‌ها اختصاص دادیم که یکی از این خوشه‌ها زیلو بوده و سال آینده هم این منابع درصورتی‌که در اختیار ما قرار گیرد از طریق این منابع خوشه زیلو را حمایت خواهیم کرد.

پی گیری فرماندارمیبد جهت پادارشدن مجموعه ورزشی شهیدیه در تهران

2020 01 28
فرماندارمیبد به همراه رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان در سفر به تهران و دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، موضوع زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهیدیه و کمک به هیئت‌های ورزشی شهرستان را پی گیری کرد.

به شهرداری‌های زیر 50 هزار نفر کمک می‌شود

2020 01 09
فرماندارمیبد در سفر خود به تهران با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و دستور کمک به شهرداری‌های زیر 50 هزار نفر و دهیاری‌ها را گرفت.

فرماندارمیبد اعتبار 2 میلیاردی پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر را پیگیری نمود

2019 12 24
فرماندارمیبد با حضور در سازمان مدیریت برنامه و برنامه‌ریزی استان یزد، اعتبار 2 میلیارد تومانی پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر میبد را که دستور آن از سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه کشور گرفته‌شده است؛ را پی گیری نمود.
فلاح فرماندار:

مشکل فولاد میبد تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود

2019 12 16
فرماندارمیبد که به همراه نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل فولاد میبد به تهران سفر کرد؛ با رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور، شرکت ایمدرو، هیئت‌مدیره فولاد میبد و ستاد تسهیل سازمان صمت تشکیل جلسه و مشکل این صنعت را بررسی کردند.

فرماندارمیبد از واریز اعتبار به‌حساب شهرداران و دهیاران زیر 45 هزار نفر شهرستان خبر داد

2019 12 11
فرماندار شهرستان میبد با مدیرکل دفتر سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دیدار مقرر شد؛ بر اساس تبصره ماده 58، مبلغی برای شهرداری‌ ودهیاری های زیر 45 هزار نفر جمعیت شهرستان کمک شود.

تخصیص قیر و اعتبار به راه‌های مواصلاتی میبد پی گیری شد

2019 12 11
فرماندارمیبد در سفر یک‌روزه خود به تهران به همراه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با "عبدالهاشم حسن نیا" معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیدار نمود.