چند پروژه مهم درمیبد تأمین اعتبار می‌شود

فرماندارمیبد با حضور در استانداری و دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداریزد که از سوی نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت سه محور احداث پل مسیر حادثه‌خیز سیل روستای درین، کمربندی نیوک و باند دوم کمربند شرقی را پی گیری نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح گفت: در این دیدار قرار شد اعتباراتی از محل اداره کل راهداری برای احداث پل مسیر درین که هرساله متأسفانه شاهد جان باختن شهروندان میبدی در اثر بارش‌های فصلی و سیل هستیم گذاشته شود.

فلاح افزود: همچنین تخصیص اعتبار به احداث کمربندی روستای نیوک مطرح شد تا با این اعتبار، که مردم روستای نیوک به علت تردد کامیون‌های معادن نگران حوادث از جاده داخل روستا هستند با احداث کمربندی نیوک به این نگرانی‌ها پایان داده شود.

وی با اشاره طرح مطالعاتی احداث باند دوم کمربند شرقی میبد هم گفت: در سفری که معاون عمرانی استاندار به تهران خواهند داشت امیدواریم اعتبارات لازم برای طرح مطالعه و اجرای آن تأمین شود.

 فرماندارمیبد تصریح کرد: با توجه به اینکه استخر دانش‌آموزی مناسبی هم در شهرستان میبد وجود ندارد سعی داریم اعتبار مناسب‌تری از محل 27 صدم درصد ارزش‌افزوده به این امر اختصاص دهیم.