اختصاص اعتبارت ملی به خوشه زیلو در سال آینده

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در نشست شورای راهبردی خوشه زیلو گفت: از سال گذشته از طریق منابع ملی تبصره 18 که در اختیار داشتیم مبالغی را برای توسعه خوشه‌ها اختصاص دادیم که یکی از این خوشه‌ها زیلو بوده و سال آینده هم این منابع درصورتی‌که در اختیار ما قرار گیرد از طریق این منابع خوشه زیلو را حمایت خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در نشست شورای راهبردی خوشه زیلو با حضور معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، وضعیت خوشه زیلو در شهرستان میبد بررسی شد.

اصغر مصاحب گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این‌یک سال درزمینهٔ توسعه خوشه زیلو درمیبد انجام‌شده است.

مصاحب افزود: در دو سال آینده از طریق اجرای برنامه توسعه‌ای که در سطح شهرستان برگزار خواهد شد، پروژه توسعه خوشه را دنبال خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه برنامه حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از طریق شرک استانی پی گیری و برای خوشه زیلو، منابع ملی و استانی در نظر گرفته‌شده است گفت: باهمتی که در شهرستان مشاهده شد و از حضوری که همه ذی‌نفعان حضور داشتند و حمایتی که فرماندار، استاندار و معاون اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی انجام دادند؛ اقدامات خوبی طی 2 سال آینده رقم خورد.

مصاحب افزود: امیدواریم در پایان پروژه خوشه، جایگاه مدنظر برای این کسب‌وکار و هنر صنعت در سطح شهرستان و استان و کشور رقم بخورد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور خاطرنشان کرد: از سال گذشته از طریق منابع ملی تبصره 18 که در اختیار داشتیم مبالغی را برای توسعه خوشه‌ها اختصاص دادیم که یکی از این خوشه‌ها زیلو بوده است.

وی افزود: سال آینده هم این منابع درصورتی‌که در اختیار ما قرار گیرد از طریق این منابع خوشه زیلو را حمایت خواهیم کرد.

مصاحب بابیان اینکه اعتبارات ملی را سالیانه در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استانی قرار می‌دهیم گفت: بر اساس این اعتبارات به خوشه‌های درحال‌توسعه و به‌ویژه زیلو اختصاص می‌یابد و علاوه بر آن از منابع داخلی هم که برای تدوین برنامه عمل صورت گرفت برای اقدام مناسب، شرکت استانی منابعی را در اختیار خوشه قرار خواهد داد.

در ابتدای این نشست از دستگاه جدید طراحی‌شده در خوشه زیلو رونمایی شد.