امام‌جمعه موقت میبد:

دشمنان به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات هستند

امام‌جمعه موقت میبد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: یکی از چیزهای که دشمن به دنبال آن است حضور کم‌رنگ مردم درصحنه انتخابات است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حجت‌الاسلام محمد کارگر افزود: همه ملت ایران باید شرکت در انتخابات را به‌عنوان تکلیف شرعی و قانونی و حق خود دانسته و با حضور حداکثری افراد اصلح را انتخاب کنند.

خطیب جمعه میبد بابیان اینکه باید در رأی دادن قصد قربت کرد و هرچه را که خداوند می‌پسندد انجام داد اظهار داشت: نباید انسان آخرت خودش را به‌واسطه دنیای دیگران خراب کند.

وی بابیان اینکه همه شش نفر کاندیداهای ریاست جمهوری که احراز صلاحیت شده‌اند برای ما محترم‌اند افزود: اما درنهایت یکی از این کاندیداها انتخاب خواهند شد بنابراین هدف باید شفاف‌سازی باشد نه تخریب دیگران.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان با قدردانی از زحمات همه دولت‌های گذشته اظهار داشت: انتظار ملت ایران از دولت آینده این است که مطیع رهبر باشد.

امام‌جمعه موقت میبد گفت: از خواسته‌های ملت ایران این است که رئیس‌جمهور چرخه مدیریت‌ها را در سطوح مختلف با مؤلفه‌های کارآمد، جهادی و انقلابی اصلاح، به مصالح ملی توجه، به ارزش‌های انقلابی پایبند، به قانون احترام و متعهد و متخصص و عمل‌گرا باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تصریح کرد: دولت آینده باید مبارزه جدی با مفاسد اداری، مالی اقتصادی و حتی فرهنگی و سیاسی را در دستور کار خود داشته باشد چراکه، این مردم انقلاب کردند و شهید دادند تا حکومت علی (ع) و پیامبر اسلام در کشور حاکم شود؛ نه اینکه غربی‌ها به هر بهانه‌ای‌ راه نفوذ به کشور را پیدا کنند.

برگزاری آموزشی انتخابات تمام مکانیزه شورای اسلامی شهرمیبد از حواشی نماز جمعه این هفته در مصلی آیت‌الله اعرافی بود که نمازگزاران به‌صورت آزمایشی برای آشنایی با روند این نوع انتخابات آشنا و اخذ رأی شدند.