اهداء اعضای دانش‌آموز 8 ساله میبدی به‌زودی

آرین نعمتی دانش‌آموز 8 ساله میبدی که عصر پنج‌شنبه حدود ساعت 20 و 30 دقیقه در میدان جانباز به سمت میدان امام حسین (ع) در حین دور زدن با دوچرخه با یک موتورسیکلت برخورد و ضربه‌مغزی شده بود اعضایش به بیماران نیازمند اهداء می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، این دانش‌آموز که تنها فرزند حسین نعمتی که اصالتان شیرازی هستند و سال‌هاست در شهرستان میبد سکونت دارند در حال حاضر در بیمارستان مجیبیان یزد بستری است.

حسین نعمتی و همسرش، قراراست اعضای بدن فرزندشان را به بیماران نیازمند اهداء کنند تا تپش قلب و سایر اعضای فرزندشان را همچنان در بدن همنوعانشان حس کنند تسلی خاطری برای آن‌ها شود.

فرماندارمیبد، مدیر آموزش‌وپرورش، معاون پرورشی و مدیر دبستان خرد ایران‌زمین با حضور در منزل این خانواده، بر آن‌ها از خداوند متعال صبر مسئلت کردند.

فرماندارمیبد با تجلیل از تصمیم انسان دوستانه این خانواده گفت: در این ایام که همه عزادار اباعبدالله الحسین (ع) هستند این حادثه که برای شما افتاده است شاید دارای حکمتی است.

حسین فلاح افزود: از دست دادن فرزند سخت است اما به خدا توکل کنید و هرگز در برابر ناملایمات و حوادث در زندگی، ناامید نباشید.