فرمانده انتظامی استان


از
سردار عباسعلی بهدانی فر فرمانده انتظامی استان به همراه معاونین و روسای پلیس های تخصصی و نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی،  با حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه میبد دیدار و سال نو را به ایشان تبریک گفتند .
سردار بهدانی فر در حاشیه این دیدار از تدابیر خوب نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروزی در استان درحوزه ترافیکی و انتظامی درسطح استان خبرداد.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از 24 اسفند ماه طرح نوروزی را در محورهای مواصلاتی استان آغاز کردیم گفت : امسال با 7درصد افزایش تردد در این ایام ،  71 درصد کاهش جان باخته  را در استان  شاهد بودیم .
وی تصرحی کرد : اما به جهت شدت و سرعت بالای مسافرین ، آمار تصادفات ، در این مدت 12 درصد افزایش یافته است .
سردار بهدانی فر با بیان اینکه برای امنیت مردم  گشت های محسوس و نامحسوس نیروی انتظامی فعال است گفت : اگر افرادی که احیانا اخلال در رفت و آمد مردم ایجاد کنند و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند اعمال قانون شده و خودروهای آنها تا پایان تعطیلات توقیف و به پارکنیگ انتقال خواهد.
وی تصریح کرد : از مردم و مسافرین نورزی هم خواهش می کنیم که با سرعت مطمئنه حرکت کنند و هرساعت رانندگی ده تا 15 دقیقه استراحت کنند .
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه  محورهای استان طولانی ، کویری ، و خسته کننده است افزود : بیشترین تصادفات به علت سرعت بالا ، خستگی و خواب آلودگی است  که استراحت به کاهش تصادفات کمک میکند.
حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در این دیدار با تبریک سال نو و بهره گیری از فرصت های ماه مبارک رمضان گفت :  الحمدالله ارموز در نیروی انتظامی  مردان و  سرداران و پرچمداران بزرگی داریم که هم معرفت و هم بصیرت و شجاعت و عقل و دانش لازم  را دارند.
امام جمعه میبد ایجاد روحیه و برانگیختن حس مشارکت در مردم و آگاهی بخش را درکنار اقتدار و اقدام به موقع در نیروی انتظامی را موجب تقویت این نیرو خواند و گفت :  نیروی انتظامی در دفاع پیچیده ایی که در برابر جنگ ترکیبی دارد ؛ باید از دفاع پیچیده و ترکیبی هم برخودار باشد .
وی اقدام به موقع و دستگیری سریع را از کارهای درخشان نیروی انتظامی در حوادث عنوان کرد و گفت : کشف سریع و اطلاع رسانی دقیق و به موقع جامعه را آرام میکند و باعث افزایش اقتدار در نیروی انتظامی می شود .
آیت الله اعرافی تصریح کرد : نیروی انتظامی نیمی از سال درشرایط ویژه است که  نیاز به ایمان، شجاعت  و هوشیاری دارد و باید به این نیروی خدوم در ابعاد معیشت و امکانات و فناوری از سوی نظام توجه ویژه شود .
مدیرحوزه های علمیه کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز وظایف بزرگ و سنگنی را برعهده دارد گفت : نیروی انتظامی پرچمدار سلامت،  امنیت و اقتدار نظام و مردم و جامعه دربرابر حوادث و امواجی از دشمنی ها قرارگرفته است .
آیت الله اعرافی با بیان اینکه بحث انقلاب اسلامی و قدرتهای استکباری این نیست که مرگ بر امریکا بگوییم یا نه گفت : ذات انقلاب اسلامی که از ملت ایران برخاسته است پیامی در برابر پیام استکبار دارد که آنها نمی توانند آن را تحمل کنند .
امام جمعه میبد  با اشاره به قتل عامل مردم غزه تصریح کرد : روح و باطن دنیای غرب ، بی رحمی ، خونخواری و قصاوت بی حدی است که به قتل عام مردم بی گناه درغزه می انجامد .
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشانکرد : روی نامرعی این خونخواری ها ، دسیسه برای آنکه نفوذ کنند و غیر مستقیم به جامعه ، کشور و انقلاب اسلامی با جنگ شناختی و ادارکی ضرب بزنند که در این جنگ ترکیبی و شناختی همه مردم و مسئولین وظیفه دارند و نیروی انتظامی هم در این معرکه مسئولیت بزرگی دارد .
امام جمعه میبد با اشاره به آسیبهای اجتماعی درجامعه  گفت : ما درکنار پیشرفت ها و تحولات ، در معرض آسیب های زیادی هستیم که نیروی انتظامی و دستگاه قضا درکنار اقدامات دیگر مسئولین باید معالجه شوند .