آیت الله اعرافی 



آیت الله اعرافی در دیدار محمد رضا رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان و هئیت همراه که دکتر میرمحمدی نماینده منتخب مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی و سجادی پور فرماندار میبد هم حضور داشتند گفت :گروه تعاونی پیشگامان به عنوان الگوی برتر کشوری در زمینه مردمی سازی اقتصاد باید الگوی خود را در جامعه گسترش دهد.
امام جمعه میبد با اشاره به اجرای پروژه های اقتصاد محور و مردمی گروه تعاونی پیشگامان افزود : پیشگامان با اجرای "طرح مشترک-سرمایه‌گذاری فیبر نوری منازل و کسب و کارها" توانسته الگویی مناسب و برتر در راستای مردمی سازی اقتصاد در کشور  باشد.
مدیرحوزه های علمیه دخیل کردن مردم در سهم این طرح ها را ، مردمی سازی اقتصاد و پیاده سازی عادلانه آن بیان کرد و گفت : مدیران پیشگامان باید توسعه‌ی سرمایه‌گذاری،  مردمی سازی اقتصاد و تعاون را بیش از گذشته باید توسعه دهند .
وی تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی اندکی، در کشور موفق بوده‌اند و موفقیت گروه تعاونی پیشگامان تنها به دلیل ارتقاء سرمایه‌های انسانی و سهیم کردن مردم در پروژه‌هایش می‌باشد.
آیت الله اعرافی با بیان اینکه لازم است پیشگامان به فناوری‌های هوش مصنوعی ورود پیدا کند گفت :  پیشگامان باید الگوی مردمی سازی اقتصاد را در جامعه پیاده کند، نشر دهد و مردم را بیشتر درگیر کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد :  اقتصادی که مردمی باشد نه تنها موجب رضایت مردمی و پیشرفت اقتصاد می‌شود بلکه دستاوردهای بسیاری در تمامی ابعاد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و... دربر می‌گیرد.
دکتر محمدرضارضائی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان هم گزارشی از فعالیت‌های پیشگامان و اجرای "طرح مشترک-سرمایه‌گذار فیبر نوری منازل و کسب و کارها" ارائه کرد .