پیام فرماندارمیبد به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به کشور

سجادی پور در پیام خود آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تحمیل جنگ هشت سال دفاع مقدس از سوی نظام سلطه و استکبار با تحریم صدام جنایت‌کار و حزب بعث عراق علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران و ملت تازه از بند رهاشده ظلم عظیمی و تاریخی بر یک ملت بود.

ملتی که با انقلاب خود و چنگ زدن به ریسمان عزت و عظمتی که امام راحل در جامعه طاغوت زده درصدد آزادی مستمندان از بند اسارت به سمت روشنی و آزادگی بود; با جنگ نابرابر مواجه شدند.

جنگی که هشت سال به درازا کشید ‌؛ اما با همه سختی‌هایی که نظام سلطه با حمایت از صدام در تجهیز به سلاح‌های هولناک و آواکس های خبری براین ملت پیش آورد؛ رزمندگان اسلام با تأسی از امام و اهل‌بیت و ایثار و فداکاری توانستند از خاک کشور دفاع کنند و پیروز میدان شوند.

شهادت. جانبازی و اسارت مدال پرافتخار بود که نصیب مردان جبهه حق علیه باطل شد و آنان که تا آخرین فشنگ خود با دشمن جنگیدند اما به اسارت دشمن درآمدند؛ جبهه و معرکه جدیدی را در خانه دشمن و در اردوگاه‌های مخوف بعث باز کردند و چنان مکتب سرخ شهادت را ترسیم کردند که دشمن در برابر این‌همه مردانگی و شجاعت و ایثار به‌زانو درآمد.

عاقبت این آزادگان سرافراز بودند که بندهای اسارت را شکستند و در 26 مرداد سال 1369 به‌سوی آسمان میهن بال گشودند و برای همیشه آزاد و آزادی را برای خود و ملت ایران به ارمغان آوردند.

این‌جانب این روز به‌یادماندنی را به کبوتران پر کشیده از قفس و آزادگان همیشه سرافراز و همه جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا استان یزد و شهرستان میبد و کشور عزیزم ایران تبریک می‌گویم.​​​​​​​