پیام فرماندارمیبد به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌فرمان امام (ره)

سجادی پور در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت 1358 امام رحمه‌الله علیه با نگاه ملکوتی و آینده‌نگر دست به پایه‌ریزی نیروی الهی و انقلابی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زد.

نیروی مجاهدی که با قرار گرفتن در کنار ارتش مقتدر بعدها دو بال توانمند نظام و ملت ایران شدند و با پیروزی انقلاب اسلامی در مأموریت‌های مختلف از 8 سال دفاع مقدس تا دوران سازندگی و زودن محرومیت‌های کشور و حضور در عرصه‌های علمی و افزایش توان نظامی روزبه‌روز به دستاوردهای کشورپهناورایران اسلامی افزودند.

سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنان در حوزه‌های نظامی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و تحریم‌های ظالمانه هرگز از پا ننشستند و با بهره‌گیری از ابتکار و خلاقیت‌های جوانان نخبه و فرهیخته، قله‌های دانش را در بسیاری از علوم و فناوری‌های روز دنیا فتح کردند و امروز نوبت آن رسیده است تا دستاوردهای این نظام و انقلاب در جهاد تبیین برای نسل نوجوان و جوان انتقال یابد.

نیرویی مردمی که مولود انقلاب بوده و از آغازین روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با نوشیدن آب حیات از سرچشمه مکتب اهل‌بیت و عصمت و طهارت و نهضت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، راه ابدی خود را دستگیری از مستضعفیان جهان و مبارزه با استکبار جهانی و حفظ نظام و ارزش‌های الهی و انقلابی در پیش روی خود ترسیم کرده است.

امروز خدمات بی‌نظیر و دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این بازوی توانمند انقلاب به الگویی برای آزادیخواهان جهان به‌ویژه رزمندگان جبهه‌های مقاومت در منطقه تبدیل‌شده و این امر خشم دشمنان اسلام و انقلاب را در پی داشته است.

 این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به همه پاسداران جان‌برکف و خانواده‌های معزز این عزیزان به‌ویژه پاسداران عزیز شهرستان میبد تبریک عرض می‌نمایم.