پیام فرماندارمیبد به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دهقانی

فرماندارمیبد در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحومه حاجیه فاطمه دهقانی مادر شهیدان مرتضی و مصطفی دهقانی سبب تأثر و تألم فراوان گردید.

این بانوی مؤمنه و فداکار عمر پربرکت خود را درراه تربیت فرزندان صالح و انقلابی سپری کرد که هرکدام از آن‌ها به‌عنوان رزمندگان رشید اسلام در هشت سال دفاع مقدس با شجاعت در برابر دشمن بعثی جهاد کردند و با نثار جان خویش عزت و عظمت کشور را حفظ کردند.

بنابراین والدین شهدا، گوهر گران‌قدری از فرهنگ شهید و شهادت و جهاد درراه خدا هستند که رمز تربیت فرزندان را در مکتب اهل‌بیت در سینه‌دارند و باید تازنده هستند از این گوهرهای گران‌قدر در نوع تربیت فرزندان آینده این جامعه بهره برد.

این‌جانب خادم مردم شهیدپرور شهرستان میبد، درگذشت این بانوی اسوه صبر و استقامت که پس از سال‌ها دوری از فرزندان خود، در جوار دو فرزند شهیدش، شهیدان مرتضی و مصطفی دهقانی به آرامش ابدی رسید را به مردم میبد و خانواده‌های شهدا و ایثارگر و خاندان محترم و همه خویشان و بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان آن خانواده محترم صبر و اجر و برای آن بانوی سفرکرده غفران واسعه الهی مسألت می‌نمایم.

شهیدان مصطفی و مرتضی دهقانی در سال‌های 64 و 65 در عملیات والفجر 8 و کربلای 5 در مناطق خرمشهر شلمچه به درجه والای شهادت نائل شدند.​​​​​​​