پیام تسلیت فرماندارمیبد به مناسبت رحلت امام و قیام 15 خرداد

فرماندارمیبد در پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت.

بسمه‌تعالی

این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته‌شده نیست

"مقام معظم رهبری"

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره بانام امام خمینی (ره) عجین شده است. بزرگ‌مردی که به پشتوانه ایمان، اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دل‌های ایرانیان، کاخ حکومت ستم‌شاهی را ویران کرد.

امام (ره) بـا قیامش علیه ظلمت‌ها، بعثت انبیا و امامت اوصیا را در خاطره‌ها زنده کرد. حرکتی که در عصر ما انقلابی پدید آورد که اعجاز قرن نامیده شد.

 جامعیت امام باعث شد میلیون‌ها نفر، به استقبالش رفتند، صدها هزار نفر جان و مالشان را فدای راهش نمودند و با همه این ویژگی‌ها توانست تخت فرعون‌های زمانه را بلرزاند و دل مستضعفان را به نور امید روشن سازد و جهان اسلام را به حرکت و به بشریت بفهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن افسانه نیست و به همین دلیل بود که هنگامی‌که روحش به ملکوت اعلی پیوست میلیون‌ها نفر در تشییع‌جنازه‌اش، او را بدرقه کردند.

 قیام خونین 15 خرداد نیز نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، روزی که جمعی از مردان وزنان انقلابی و ایثارگر جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرزوبوم را امضاء کردند.

این‌جانب سالگرد رحلت جان‌گداز حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به ملت انقلابی و همیشه درصحنه ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف میبد تسلیت و تعزیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند منان عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌های جهانی و بین‌المللی مسألت دارم.