مراسم بزرگداشت شهید خدمت آیت الله رئیسی رئیس جمهور و همراهان در امام زاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد .
 دکترمحمد حسین فلاح  روانشناس در این مراسم باگرامی داشت یاد و خاطره شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان گفت : بدون شک خواست خدا در این راستا بوده است  .
فلاح با بیان اینکه سردار سلیمانی و آیت الله رئیسی به عشق شهید شدن دویدند و اشک ریختند گفت : اگر پرده ها کنار برود آن وقت ارزش و جایگاه شهادت را می فهمیم . 
وی تصریح کرد : شهید جمهور، خادم الرضا ، تمام دغدغه اش خدمت به مردم و حفظ دین خدا بود .
این روانشناس با بیان اینکه باید به سمت سلوک حرکت کنیم نه از دیپلم به دکترا، از خانه کوچک به بزرگ و از یک خانه به چند خانه گفت : باید از جهل به عقل ، از بی صبری به صبر و از کینه به گذشت و از بخل به سخاوت حرکت کنیم چرا که این تنها راه ما به سمت عمل صالح است .
فلاح افزود : آیت الله رئیسی عاشق امام رضا بود و کار را با خلوص انجام می داد و به عشق خدا پیش محرومین می رفت و حرف می زد .
وی تصریح کرد : آیت الله رئیسی آرزو داشت وضع اقتصادی را درست کند ، جگرش از فقر مردم آتش داشت .
فلاح با بیان اینکه شهدا بعد از شهادت هم قدرت عمل دارند گفت : شهادت آرزوی شهید خدمت آیت الله رئیسی  بود  گفت : دیدیم که آرزوی سردار سلیمانی که حمله به اسرائیل بود محقق شد و آرزوی شهید خدمت هم که اصلاح وضع اقتصادی کشور است محقق خواهد شد .