مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و تنی چند از مقامات استانی ، فرماندار میبد و اقشارمختلف مردم در مسجد جامع بفروئیه برگزار شد .
حجت الاسلام حسنی امام جمعه موقت میبد در این مراسم ، شهادت خادم الرضا شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور، امیرعبدالهیان وزیر امورخارجه ، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز ، دکتر رحمتی استاندار انقلابی آذربایجان شرقی و خدمه پرواز را بسیار تلخ و سنگین خواند .
حجت الاسلام حسنی تصریح کرد : به دنبال این سانحه تلخی که برای خدمتگذاران این ملت به وجود آمد ، دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب دندان تیز کرده بودند و پای کوبی می کردند ، اما با یک جمله مقام معظم رهبری که فرمودند " مردم نگران نباشند هیچ خللی در اداره امور کشور پیش نمی آید" ملت آرام گرفتند.
حجت الاسلام حسنی گفت : خادم الرضا شهید خدمت آیت الله رئیسی از 15سالگی به قم آمد و شاگر شهید بهشتی و مقام معظم رهبری بود و با خوش استعدادی و پرکاری و پرتلاشی که داشت در 20سالگی دادستان شد.
این استاد حوزه علمیه افزود : یکی از بهترین عمل صالحی که شهید خدمت آیت الله رئیسی داشت و او را عزیز کرد ؛ مطیع محض ولایت فقیه بودن او بود و اینگونه بود که در شب ولادت امام هشتم در راه خدمت به مردم پرکشید و آسمانی شد و برای همیشه محبوب و عزیز مردم شد .
حجت الاسلام حسنی در ادامه تکیه به خدا ، حضور مردم و ولایت و رهبری را سه عمال تنومندی و ریشه دار شدن انقلاب اسلامی خواند و گفت : ما در انقلاب اسلامی با خدا معامله کردیم و خداوند از همه قدرت ها برتر است.
وی افزود : حضور مردم درهمه صحنه ها دومین عامل تنومندی انقلاب اسلامی است که باعث شده است درهمه تلاطم ها ، حوادث و اتفاقات که دنیای استکبار برای ما پیش می آورد ، کشور شیرازه اش از هم پاشیده نشود و ما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به قله نزدیکیم و قله را فتخ خواهیم کرد .
امام جمعه موقت میبد تصریح کرد : مردم ستون فقرات حکومت و جامعه اند و حکومتی که پایگاه مردمی نداشته باشد کاری از پیش نمی برد و شما مردم هستید که از سال 42 تاکنون پای کار دین ، نظام و ارزشهای متعالی انقلاب هستید .
حجت الاسلام حسنی گفت : سومین عامل مهم ریشه دار شدن انقلاب ولایت و رهبری است که بعد از امام رحمه الله علیه مقام معظم رهبری ، کشور را از امواج های سهمگین عبور و به آرامش رسانده است .
امام جمعه میبد در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد : شما مردم باید با چشم بصیرت و باز ، خدمتگذار را از دیگران تشخصیص و فردی را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کنید که راه نورانی شهید خدمت آیت الله رئیسی  را ادامه دهد.