با نزدیک شدن به عید نوروز و ایام تعطیلات ، مانور گشت نامحسوس در شهرستان میبد آغاز شد .
سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد گفت: امسال 6 نوروز گاه در مسیر شهرک صنعتی جهان آباد، روبروی کارخانه کیمیا، پارک امام رضا (ع) ، پل مروراید و تقاطع ندوشن پیش بینی شده است .
فرماندار میبد افزود : خوشخبتانه با هماهنگی بین دستگاه های امدادی و خدماتی شهرستان میبد این ایستگاه نوروزگاهی از امروز فعال شده است  امروز سجادی پور گفت : امروز هم مانور تامین ده دستگاه سمند برای گشت نامحسوس دراختیار پلیس راه و پلیس راهور قرار گرفت .
فرماندار میبد با بیاان اینکه  با پی گیری های که صورت گرفت علاوه بر پلیس راه، خودرو برای پلیس راهور هم تامین کردیم افزود : امیدواریم با مجموعه فعالیت هایی که با هماهنگی دستگاه های عضو ، یعنی پلیس راه ، پلیس راهور، شهرداران،  شهرک صنعتی ، اداره صمت و هلال احمر،  اورژانس ، بسیج و سپاه که تامین نیرو و ایجاد نورزگاه ها را برعهده دارند ؛  نوروز بدون فوتی و با کمترین تصادفات را درسطح شهرستان شاهد باشیم. 
فرماندار میبد گفت : با توجه به اینکه 60 درصد تصادفات در 30 کیلومتری ورودی شهرها اتفاق می افتد این مانور برگزار شد تا با توقف خودروها در نقاط حادثه خیز درسطح شهرستان و توقف کوتاهی که مسافرین خواهند داشت ؛ تصادفات را به کمترین حد ممکن برسانیم .