همزمان با دهه فجر و با حضور جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ، رئیس دادگستری و دادستان ، مسئول دفتر امام جمعه ، معاون سیاسی امنیتی فرماندار و جمعی ازمسئولین ، دفتر حمایت ایثارگران و بسیجیان در دادگستری شهرستان میبد افتتاح شد .
این دفتر بعد از مرکز استان دومین دفتر حمایت ایثارگران و بسیجیان استان است که در میبد راه اندازی شد .
مرتضی حداد زاده رئیس دادگستری میبد با بیان اینکه جامعه هدف این دفتر، ایثارگران و بسیجیان هستند گفت : خدماتی که دفتر قبل از طرح دعاوی می تواند ارائه کند مشاوره است تا افراد بتوانند  آموزش لازم را ببینند و  راحتر به اهداف خود برسند .
حدادزاده افزود : اگر ناچار به طرح دعوا و دفاع و حضور در محاکم پیدا کردند هم بتوانند از این ظرفیت ها و مشاوره ها که به صورت رایگان در دسترس است استفاده کنند .
سرهنگ علی نوری زاده جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان هم گفت : دفتر حمایت خدمت بزرگی درحوزه حقوقی و قضایی برای بسیجیان ، ایثارگران ، رزمندگان و خانواده های شهداء است .
نوری زاده با بیان اینکه این دفتر می تواند درحوزه وکلالت و پی گیری پرونده افراد مشمول  این دفتر کمک کند افزود : امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح این دفتر در سایر شهرستان ها هم باشیم تا خدمتی که در مرکز استان به مردم ارائه می شد و با زحمت مراجعه مواجه بودند در شهرستان ها این خدمت راحتر و دردسترس تر به مردم ارائه شود .