فرماندار میبد


فرماندار میبد درجلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت : رژیم جنایتکار و جعلی و کودک کش اسرائیل بیش از شش ماه است که مردم بی دفاع و مظلوم غزه و فلسطین را با چراغ قرمز آمریکا و سکوت جوامع بین المللی به خاک و خون می کشد .
سیدجمال سجادی پور افزود : با وجود تاکید مقام معظم رهبری به امت اسلام و کشورهای مسلمان مبنی بر تحریم کالاهای اسرائیل و قطع شریان اقتصادی این رژیم جنایتکار ؛ بعضی از کشورهای منطقه در انتقال کالاهای اقتصادی و سوخت با این رژیم همکاری می کنند .
وی تصریح کرد : عملیات طوفان الاقصی نشان داد که چقدر اسرائیل در پرتگاه فروپاشی قرار دارد و حضور ملت های آزاده در راهپیمایی  درکشورهای دنیا در حمایت از مردم غزه و فلسطین تا آزادی کامل قدس ادامه خواهد داشت .
فرماندار میبد گفت : راهپیمایی روز قدس ،روز همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین است که  ملت ایران دوشادوش هم نفرت و انزجار خود را در این روز از رژیم کودک کش اسرائیل نشان خواهند داد.
سجادی پور افزود : مرد میبد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعت 10 صبح  از محلات به سمت میدان جانباز و از ساعت 11 از میدان جانباز به سمت مصلی بزرگ آیت الله اعرافی راهپیمایی خواهند کرد .