حجت الاسلام حسنی


به مناسبت هفتمن روز از شهادت شهدای خدمت و  به همت ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد ، مراسمی در مسجدالنبی شهرک صنعتی جهان آباد میبد با حضور مسئولین ، مدیران عامل کارآفرینان و صنعتگران و کارگران واحدهای صنعتی برگزار شد . 
حجت الاسلام حسنی امام جمعه موقت میبد در این مراسم شهدای خدمت و در راس همه آنها خادم الرضا آیت الله رئیسی را از ناب ترین عناصر انقلاب اسلامی خواند و گفت : از دست دادن چنین شخصیت هایی برای ایران اسلامی و امت اسلام بسیار سنگین و تلخ بود .
حجت الاسلام حسنی افزود : شهید خدمت آیت الله رئیسی درد خدمت داشت و عاشقانه برای خدمت به مردم وارد میدان شد و در دوره سه سال دولت ، کشور را درعرصه دیپلماسی و میدان به اوج عزت و اقتدار رساند .
امام جمعه موقت میبد تصریح کرد : بدخواهان  نظام و انقلاب که می خواستند ، جمهوری اسلامی ایران را درمجامع بین المللی بعنوان یک نظام منزوی جلوه دهند ؛ شهید خدمت آیت الله رئیسی این معادله را بر هم زد و شما با چشمان خود دیدید که شورای امنیت و سازمان ملل و سران بیش از 70 کشور دنیا با شهادت شهدای خدمت با ایران اسلامی و ملت بزرگ ایران همدردی کردند و در عزای عمومی این شهدا در ایران حضور یافتند .
وی گفت : همانطور که خون شهید سلیمانی قدرتش از خود سردار سلیمانی بیشتر است ؛  خون شهید آیت الله رئیسی و همراهانش هم اقتدار بسیار زیادی را به نظام و انقلاب و مردم می دهد که خیر و برکاتش از جسم آیت الله رئیسی بیشتر است .