فرماندار میبد صبح امروز به همراه حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه ، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس بنیاد شهید و اداره صمت، با حضور در منزل خانواده های شهیدان زارع پور و شاطری و مهدی جعفری اشنیزی از صبر و استقامت آنها تجلیل کرد .
مسئولین با حضور در امامزاده خدیجه خاتون قبور شهداء در این امامزاده را نیز غبار روبی و اطرافشانی کردند .
شهید علیرضا زارع پور در 26 آبانماه 1376 در پاسگاه نهبندان در درگیری با اشرار و ضد انقلاب و شهید جمال شاطری مهرجردی در 31 خرداد 1371 در سه راهی آبیک هشتگرد به دست اشرار و ضد انقلاب و شهید مهدی جعفری ندوشن در جاده چوپانان درنهم اردیبهشت ماه 1387 در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به درجه والای شهادت نائل شدند .
سجادی پور فرماندار میبد در این دیدار شهداء را تربیت یافته متکب سرخ اباعبدالله الحسین (ع) خواند و گفت : شهداء از صدر اسلام تاکنون در دفاع از ارزشهای دین و اسلام و انقلاب و تمامیت ارزی کشور جان خود را تقدیم کرده اند و امروز ما باید میراث شهداء که عزت و سرافرازی و عظمت کشور است حفظ کنیم .
فرماندار میبد افزود : آنچه که خانواده های شهداء را آرام می کند حفظ یاد و خاطره شهدا و عمل به وصیت نامه های آنها و پایمال نشدن خون پاک این عزیزان است .
وی تصریح کرد : ما قدردان خانواده های شهداء هستیم که بعد از شهادت فرزندانشان هم دغدغه شان امنیت و آرامش کشور و ملت بزرگ ایران است و آنچه که دارند خالصانه برای خدمت به مردم و جامعه در طبق اخلاص می گذارند.