همزمان با روز جهانی سالمند دورهمی صبحگاهی سالمندان میبد در پارک بهاران  از سوی اداره بهزیستی و موسسه خیریه و غیر انتفاعی بنیاد فرزانگان اندیشه و مرکز روزانه حبیب بن مظاهر که تحت پوشش اداره بهزیستی فعالیت دارند برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد ؛ سید محسن فلاح رئیس اداره بهزیستی میبد در این دورهمی که معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، شهردار ، سرپرست اداره ورزش ، رئیس شکبه بهداشت ، و جمعی ازمسئولین حضور داشتند گفت : فراهم نبودن زیرساخت‌های مورد نیاز و وجود سد معبر در نقاط مختلف شهر را از عمده مشکلات پیش روی سالمندان و افراد معلول و جانباز عنوان کرد .
فلاح بهره گیری از تجربه و دانایی سالمندان و رهنمودهای آنان را در مسائل و مشکلات جامعه موثر خواند و گفت : استفاده از ظرفیت های سالمندان بعنوان سرمایه اجتماعی می تواند بسیاری از آسیب ها را کاهش دهد .
فلاح سالم پیرشدن را حق هر انسانی دانست و با اشاره به برنامه های بهزیستی و موسسات همسوی بهزیستی درحوزه سالمندی گفت : فعالیت های فرهنگی ازجمله شب شعر ، برپایی محفل انس با قرآن ، دیدار با پیشکسوتان و اردوهای تفریحی از جمله برنامه هایی است که برای شاد زیستن و تقویت امید به زندگی درسالمندان را اجرا می کنیم .
در این دورهمی خدمات سنجش فشارخون و قند خون و مشاوره های تغذیه به سالمندان ارائه شد .