تعیین تکلیف زمین‌های محدوده شهرستان میبد

در جلسه‌ای با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مسئولین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان میبد، تکلیف بعضی از زمین‌هایی که در محدوده شهرستان میبد برای واگذاری به بنیاد مسکن در جهت ساخت مسکن، مراکز ورزشی و آموزشی قرار دارد بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، میرمحمدی گفت: مقرر شد طی دو ماه آینده حدود 6 هکتار زمین در روستای حجت‌آباد به بنیاد مسکن برای ساخت مسکن جوانان واگذار شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه قرار شد ظرف دو ماه آینده راه و شهرسازی 18 و هفت‌دهم هکتار از زمین‌های اقدام ملی را برای ساخت مسکن جوانان شهر میبد به بنیاد مسکن واگذار کند گفت: بنیاد مسکن هم متعهد شد نسبت به شروع آماده‌سازی بیش از 10 هکتار زمین اقدام ملی در شهر بفروئیه ظرف هفته آینده اقدام و پس از آماده‌سازی قطعات را برای ساخت مسکن به‌صورت ویلایی به متقاضیان واگذار کند.

میرمحمدی در خصوص زمین مربوط به مصلی هم گفت: قرار شد طی دو ماه آینده با تهاتر زمین با ساختمان مربوط به مصلی جهت واگذاری به اداره راه و شهرسازی اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شد که 12 هکتار از مجموعه زمین‌های روستای رکن‌آباد جهت ساخت مسکن و کارگاه‌های مزاحم شهری طی یک ماه آینده توسط راه و شهرسازی، مجوزهای لازم اخذ و واگذاری صورت بگیرد.