واحد تولیدی نرگس پلیمر یکی از واحدهای نمونه کشوری است که بعنوان یک صنعت پاک و کم آبخواه و غیر آلاینده  محصولات نایلونی را در بخش خانگی ، صنعتی و کشاورزی در شهرستان میبد تولید می کند .
محصولات این شرکت که عمدا به 20 کشور دنیا صادر می شود با مشکلاتی مواجه است .
محمدکاظم صادقیان مدیرکل صمت استان  به همراه جعفری معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد در بازدید از این واحد تولیدی گفت : رفع مشکلات صادراتی این واحد با توجه به شعار  سال جهش تولید با مشارکت مردم دردستور کار است و تمام سعی مان را می کنیم  تا با حمایت دستگاه های نظارتی و اجرایی استان مشکلاتی که در راه صادرات محصولات این واحد و واحدهای مشابه وجود دارد رفع شود.
صادقیان با بیان اینکه استان یزد با بیش از 800 واحد پلیمری و پلاستیکی وارد باشگاه شرکت هایی شده است که درحوزه پلیمری و پلاستیکی مشغول فعالیت هستند افزود : کم کم در حوزه پلیمری و پلاستیکی درحال تبدیل شدن به قطب صنعت پلیمری که هم کم آبخواه است و آلایندگی کمتر و ارزش افزوده خوبی را ایجاد می کند هستیم .
وی به کارگیری بانوان و کاهش نرخ بیکاری در این حوزه و مصرف پائین آب و آلایندگی کم و مصرف انرژی پائین را از مولفه های این واحد پلیمری عنوان کرد و گفت : امیدواریم با توسعه این واحدها بتوانیم سهیم بیشتری از ارزش افزوده کشور و بازارهای صادراتی را به دست بیاوریم و این واحد که بخش عمده ایی از محصولات خود را به رومانی و امریکا صادر می کند شاهدارتقاء سطح صادرات این شرکت باشیم  .
سید محمد امامی مدیرعامل این واحد تولیدی شرکت نرگس پلیمر هم گفت : این واحد تولیدی  با بیش از 300 نیروی انسانی که 200 نفر از آنها بانوان هستند؛ روزانه یکصد تن انواع نایلون،  نایلکس و پلاستیک های کشاورزی را تولیدمی کند .
امامی با بیان اینکه محصولات این واحد تولیدی به بیش از 20 کشور دنیا صادر می شود افزود :  ما برای نخستین بار محصول رکابی رولی و بسته کمربندی را در ایران تولید کرده و توانسته ایم بازار اروپا را با این محصولات در دست بگیریم.
وی وضع ناگهانی قوانین و تعهدات ارزی را مشکلات این واحد تولیدی خواند و گفت : این مشکلات و مشکلات مالیاتی برای یک صادرکننده بسیار دشوار است که اگر مسئولین همت کنند این مشکلات را از پیش روی ما بردارند ما می توانیم تولیدات خود را افزایش و فعالیت های خود را در این زمینه توسعه دهیم.