سید حبیب الله میرغفوری رئیس پارک علم و فناوری یزد درچهارمین نشست شورای مراکز رشد و فناوری همکار با پارک علم و فناوری استان،  طرح کانون جهش تولید دانشجویان را یکی از طرح های بسیار خوب در دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت : این طرح خیلی از نشدنی ها را در سیستم برکرواسی دولتی شکست .
میرغفوری افزود :  هرچند این طرح به طور کامل اجرایی نشده است اما با اجرایی شدن آن تحول بنیادینی در حوزه دانش بنیان ها ایجاد خواهد شد .
وی تصریح کرد : تسهیلاتی که در دولت سیزدهم به شرکت های فناور و دانش بنیاد  از محل تبصره 16 و 18 داده شد قابل قیاس با هیچ دوره ایی نبود و این تسهیلات همچنان درجریان است .
رئیس پارک علم و فناوری استان افزود :  در دو سال گذشته بیش از 100 میلیارد تومان در استان به حوزه فناوری تزریق شده است که  47 میلیارد تومان آن درسال 1401 بوده است و تلاش کردیم که بخشی از اعتمادها را پاسخگو باشیم.
میرغفوری با اشاره به اجازه صدور مجوز ایجاد مراکز رشد از سوی پارک های علم و فناوری در شهرستانها گفت : در دو سال گذشته ، در مراکز فناوری و نوآوری ، دانشگاه علم و هنر ،  فنی حرفه ایی و دانشگاه پیام نور تفت ، مراکز رشد را راه انداختیم و اقدامات بسیار خوبی با وجود همه چالش هایی که است انجام شده است .
رئیس پارک علم و فناوری استان ، شهرستان های میبد و اردکان را از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان  پیش رو خواند و گفت : حضور تعداد زیاد شرکت های دانش بنیان در مراکز رشد نشان دهنده پتانسیل های آن شهرستان است که شهرستان میبد در این حوزه رتبه اول را در بین شهرستان های استان دارد .
میرغفوری افزود : انتظار ما در شهرستان ها ، حمایت مسئولین شهرستان از مراکز رشد است تا حداقل ساختمان مناسبی را در اختیارمرکز رشد قراردهند که خوشبختانه این همکاری در شهرستان میبد وجود داشته و 9 هکتاری که برای مرکز رشد پیش بینی شده بود دراختیار مرکز قرار گرفته و ساختمان آن دردست تکمیل است. 
میرغفوری با اشاره به اقدامات پارک علم و فناوری در استان گفت : بیشترین پروژه های یزد نوین درحوزه فناوری و دانش بنیان است .
 میرغفوری انتقال تجربیات و آموزش و توانمندسازی و رفع چالش درمراکز رشد را از اهداف این نشست ها برشمرد.
فرماندار میبد درچهارمین نشست شورای مراکز رشد فناوری همکار با پارک علم و فناوری استان یزد که در دانشگاه میبد برگزار شد بر توسعه دامنه حمایت از مجموعه فعالیت‌های دانش بنیان برای کمک به حل مشکلات و عوارض بخش صنعت و دیگر حوزه‌ها تأکید کرد.
سجادی پور تصریح کرد : جهش تولید جز با فناوری، نوآوری و خلاقیت اتفاق نمی‌افتد.
وی با اشاره به تعدادی از پروژه های موفق پیشرفت صنعت با کمک علم و فناوری،  توسعه همکاری دانشگاه با بخش صنعت و افزایش حجم فرآورده‌های پژوهشی با بخش خصوصی را امیدوارکننده خواند .
فرماندار میبد فناوری و نوآوری را در همه حوزه‌ها راهگشا و مؤثر دانست و بر حمایت همه جانبه از بخش فناوری، نوآوری و خلاقیت به عنوان تنها عامل جهش تولید و تحقق اهداف نظام تأکید کرد.
سجادی پور تصریح کرد : توسعه زیرساخت های فناوری از وظایف نهاد حاکمیت است و ما آمادگی داریم برای تکمیل ساختمان مرکز رشد شهرستان هرکاری که از دستمان برمی آید انجام دهیم .
وی خواستار فعالیت جدی جهت راه‌اندازی مجموعه طرح جامع مرکز رشد فناوری میبد شد.