به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد؛ سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد پس از راهپیمایی دشمن شکن مردم میبد، درپیامی بصیرت و زمان شناسی ملت ایران به ویژه مردم فهیم و همیشه در صحنه میبد را که با حضور کم نظیر خود دشمنان را مبهوت کردند تحسین کرد. سجادی پور در این پیام آورده است؛ 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 الحَمدُ لِلَّهِ الَّذی هَدانا لِهذا وَما کُنّا لِنَهتَدِیَ لَولا أَن هَدانَا اللَّه 
خسته مباد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق می‌سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌ آراید. مقام معظم رهبری (مدظله العالی).
 خداوند متعال را شاکریم که در جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد خلق حماسه‌ای دیگر و حضور معنادار و بی‌سابقۀ اقشار مختلف و آحاد مردم وفادار شهرستان میبد ، همگام با سراسر کشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بودیم که با حضور آگاهانه خود اقتدار، همبستگی و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند و با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل عظیم‌الشأن و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» تجدید بیعت نمودند و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی، یاوه‌گویان و تفرقه‌افکنان کوبیدند و نقشه‌های شوم آنان علیه وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی را نقش بر آب ساختند.  و نشان دادند که همچنان پای انقلاب و آرمان های امام ( ره ) و شهدا ، و میثاق خود با ولایت همچون عالم وارسته و مجاهد نستوه حضرت آیت الله حاج شیخ محمد ابراهیم اعرافی امام جمعه فقید (ره)  ایستاده اند .
اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال، و تبریک فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد مبارک این ماه بزرگ ، از حضور پرشور و با صلابت اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی،شهید پرور، با بصیرت و ولایتمدار خطه دارالعلم و عالم پرور میبد ، در یوم‌الله ۲۲ بهمن که منجر به خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.
امید است با آگاهی از اهمیت انتخابات پیش رو بار دیگر در روز ۱۱ اسفند ماه باحضور حداکثری پای صندوق‌های رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، ضمن تجدید بیعت با امام راحل(ره) و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) ، زمینه ساز تحول و گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی باشند و مهر باطلی بر افکار شوم دشمنان بزنند. 
سید جمال سجادی پور فرماندار میبد یکشنبه 22 بهمن 1402