با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری ، شهرستان میبد تحت پوشش فیبر نوری و اینترنت پرسرعت قرارگرفت و  بیمارستان امام جعفرصادق (ع) و چاپارخانه تاریخی میبد به فیبر نوری متصل شد.
برای اجرای این پروژه درشهرستان میبد تا کنون با 70 میلیارد تومان سرمایه گذاری از محل کمک دولت و بخش خصوصی ، 48 کیلومتر حفاری ، 68 کیلومتر داکت گذاری شده است .
وزیر ارتباطات و فناوری در این آئین گفت : خوشحالیم که امروز درخجسته ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان میبد شاهد افتتاح فیبر نوری برای منازل و کسب و کارها هستیم و مردم میبد از امروز می توانند از اینترنت که ازسرعت چند ده برابری است برخوردار شوند .
 زارع پور توسعه زیرساخت های فیبر نوری و اینترنت پرسرعت را از  مهمترین طرح های کشور خواند و گفت : این طرح سرعت اینترنت را چند ده برابر و کیفیتش را بهتر خواهد کرد که نیاز حال و آینده کشور است .
وی تصریح کرد : امروز پوشش اینترنت پرسرعت در کشور را به 6 میلیون خانوار در کشور رسانیدیم و مردم می توانند با درخواست استفاده از این فناوری ، ظرف یک ماه از کاربران و اپراتورها که موظفند از سرویس جدید استفاده کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری با بیان اینکه این طرح بار مالی به خانوارها ندارد گفت : مردم تنها هزینه مودم را باید پرداخت کنند و بقیه هزینه ها را دولت و بخش خصوصی تامین می کنند.
زارع پور با اشاره به سرعت 800 تا 900 مگابیت در ثانیه این فناوری گفت : این طرح هدیه دولت سیزدهم به مردم استان یزد و شهر میبد و کشور است که درشهرهای دیگر استان یزد در بافق، حمیدیا با پوشش کامل و 50 درصدی درحال اجراست .
وی افزود : تلاش ما این است تا سه ماه آینده کل استان یزد زیر پوشش فیبر نوری برود و منازل و کسب و کارها و هموطنان بتوانند از خدمات وسرویس پرسرعت با کیفت و جذاب این فناوری بهره مند شوند .