آیت الله اعرافی



آیت  الله اعرافی در دیدار نوروزی سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان با تبریک عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت : حضور بسیج در حوادث و بحران ها و مسائل کلان اجتماعی همواره اعتماد ساز بوده است.
امام جمعه میبد با بیان اینکه اولویت اول بسیج و سپاه باید شناخت نسل نوجوان و جوان و حل مشکل فکری و اعتقادی آنها باشد تصریح کرد : نسل نوجوان و جوان ، آینده ساز جامعه هستند که دشمن در فضای مجازی و شرایط و تحولات امروز ، جنگ ترکیبی را علیه آنها به راه انداخته است .
مدیرحوزه های علمیه کشور گفت : تعامل با نسل نوجوان و جوان و درک مسال آنها و پاسخ به گره ها و عقده های فکری ضروری است .
آیت الله اعرافی با تاکید بر تقویت رویکرد سپاه در مسائل کلان اجتماعی افزود : بسیج و سپاه باید با کادرسازی و محکم کردن پایه های معرفتی ، بصیرتی و خانوادگی اثرگذاری خود را درجامعه بیشتر کند .
امام جمعه میبد درادامه با تاکید بر تقویت ارتباط مسجد و بسیج گفت :  اگر ما مسجد را از لحاظ کمی و کیفی آباد کنیم ؛ بسیاری از معضلات  و آسیب های اجتماعی و مشکلات فرهنگی با مسجد قوی ، نیرومند و با برنامه حل می شود.
سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان هم در این دیدار با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گفت : درسالی که گذشت 20 هزار نفر را از اقشار مختلف ازجمله دانش آموز و دانشجو را درقالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام کردیم .
سردار زارع کمالی با بیان اینکه برای نخستین بار گروه های جهادی قرآنی را در استان شکل دادیم افزود: : علاوه بر آن 30 محله قرآنی را درسطح استان راه اندازی کردیم که با تلاش و همکاری دستگاهای فرهنگی درسال جدید سعی داریم آن را به دو برابر افزایش دهیم .
حضور چهار گروه جهادی در سیستان و بلوچستان و جمع آوری و ارسال ده میلیارد تومان به سیل زدگان در این منطقه از دیگر فعالیت های بسیج و سپاه در استان بود که سردار زارع کمالی به آن اشاره کرد . سردار کمالی در ادامه از غرفه های فرهنگی در اماکن تاریخی شهرستان میبد بازدید کرد .