بزرگداشت شهدای خدمت همراه با برنامه قرار هشتم  به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی میبد و کانون خادمیاران رضوی در سالن خواجه رشیدالدین میبدی  این دانشگاه برگزار شد .
سردار فرهنگ دوست از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این مراسم ، شهادت را  اجر و پاداش عظیم برای افرادی خواند که مخلصانه به مردم خدمت می‌کنند. 
فرهنگ دوست گفت : خادم الرضا شهید خدمت آیت الله رئیسی نماد خدمت به مردم بود که مردمداری را از دلتمردی چون شهید رجایی و ولایت پذیری را از استادش شهید آیت الله بهشتی آموخته بود .
وی افزود :  راهی که شهید خدمت پیش روی مسئولین و ملت ایران ترسیم کرد فراموش شدنی نیست و باید درانتخابات پیش رو ، فردی را که دارای ویژگی های بارز شهید خدمت است برای ادامه راه او انتخاب کنیم .
فرهنگ دوست در ادامه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه حضور جوانان مخلص ، دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشت افزود : بعد از دوران دفاع مقدس نیز افراد مخلص و طالب شهادت در رویارویی با دشمنان اسلام رزمنده مدافع حرم هستند.
سردار فرهنگ دوست  عملیات بیت المقدس را یکی از سرنوشت سازترین عملیات‌های دفاع مقدس خواند و گفت :  دهم اردیبهشت مرحله اول عملیات بیت المقدس در مصاف با دشمن در جاده اهواز و خرمشهر شروع شد و در مرحله دوم این عملیات در ۱۲ اردیبهشت در دژ مرزی موفق به شکست خط دشمن در خاک ایران شد.
ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی ، اجرای سرود ، تجلیل از مسئول گروه سرود نوای انتظار و ابلاغ دستورالعمل های خادمیاران رضوی از دیگر برنامه های این مراسم بود .