مدیرکل راه و شهرسازی استان:

برای اجرای جاده ندوشن- ورزنه 25 میلیارد تومان نیاز است

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، عملیات اجرای پروژه جاده ندوشن – ورزنه رسماً کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، این پروژه از پروژه‌های مهم استان در حوزه ارتباطی و صنعت و معدن استان به شمار می‌رود که بعد از سال‌ها با پی گیری فرماندارمیبد و به همت راه و شهرسازی استان فعال‌شده است.

رونق صنعت معادن و بهره‌مندی مردم منطقه و کوتاه شدن مسیر میبد اصفهان به میزان یک ساعت از ویژگی‌های این محور مواصلاتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بابیان اینکه قسمت باقیمانده محدوده ندوشن – ورزنه یعنی از سورک تا ورزنه 77 کیلومتر است گفت: 30 کیلومتر آن در استان اصفهان است که 19 کیلومترش تمام‌شده است و لایه تکمیلی آن در دست احداث است.

محمدرضا نقصان محمدی گفت: از 28 کیلومتر باقی‌مانده 4 کیلومتر آن توسط معادن انجام‌شده و تنها نیاز به بهسازی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 24 کیلومتر از این مسیر را در دست اجرا داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به قراردادهای عملیات پل‌سازی مسیر ندوشن –ورزنه گفت: در بخش‌های مختلف قراردادهای متعددی خواهیم داشت و اجرای 24 دهنه پل یکی از مراحل مهم این پروژه است که عملیات اجرای آن آغازشده است.

نقصان محمدی افزود: برای اجرای مسیر ندوشن –ورزنه بالغ‌بر 25 میلیارد تومان برآورد هزینه شده است که امیدواریم با اعتباراتی که پیش‌بینی‌شده است بقیه کارها را به‌سرعت پی گیری کنیم.

وی تصریح کرد: جاده ندوشن – ورزنه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم استان چه به لحاظ معدنی و صنعتی و چه به لحاظ ارتباط بین استانی محسوب می‌شود که با تکمیل آن می‌توانیم خیلی از هزینه‌های حمل و سوخت را پایین بیاوریم.