محمدکاظمیان رئیس فدارسیون سوارکاری کشور از دو باشگاه پرورش اسب در شهرستان میبد بازدید کرد .
کاظمیان در بازدید از باشگاه پرورش اسب وطنی و زارع زاده که سعید ابوطالبی رئیس هئیت سوارکاری استان و ابراهیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد هم حضور داشتند گفت : علاقه مندان زیادی در استان یزد و شهرستان میبد در صنعت پرورش و تولید نژادهای اصیل اسب هم داخلی و هم وارداتی سرمایه گذاری کرده اند .
کاظمیان با بیان اینکه جای امیدواری دارد که مسئولین ورزش هم در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی و تمرینات و فعالیت این باشگاه ها  سرمایه گذاری کنند و فضای مناسبی را دراختیار تولید کنندگان و پرورش دهندگان اسب قرار دهند گفت : پیست سوارکاری که برای رشته های مختلف سوارکاری درشهرستان میبد از سوی مسئولین و اداره ورزش و جوانان درنظرگرفته شده است باید با کمک مسئولین ساخته شود تا تمامی پرورش دهندگان ، اسب های خود را به این فضا بیاورند و برای حضور در عرصه های ورزشی تمرین دهند.
وی تصریح کرد : استان یزد و شهرستان میبد پتانسیل های بالایی در پرورش و تولید نژادهای اصیل اسب دارند و ما تصمیم گرفتیم مجمع عمومی فدراسیون را که مختص به انتخاب هیئت رئیس است دراستان یزد برگزار کنیم.
رئیس فدراسیون سوارکاری کشور گفت :  امدواریم تمامی اعضای مجتمع که بیش از 50 نفر هستند به این استان بیاند و از فعالیت های تولید نژادهای اسب های اصیل که در این استان است بازدید کنند. 
 علی ابراهیمی رئیس اداره ورزش و جوانان میبد هم گفت : بیش از هزار و 300 راس در باشگاه های پرورش اسب در شهرستان میبد از سوی علاقه مندان به صنعت پرورش اسب نگه داری می شود.
ابراهیمی افزود : پیست سوارکاری شهرستان میبد با 50 هکتار وسعت  در 7کیلومتری جاده میبد – ندوشن درمجاورت کارخانه قند و شکر میبد واقع شده است که قرار است با پی گیری های میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی به فعالین صنعت پرورش اسب واگذار شود .