سجادی پور فرماندار میبد

قرار هشتم این هفته  با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی به مناسبت گرامی داشته یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر در فرمانداری میبد برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد ؛ سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر جهاد تییبن را یک فریضه خواند و گفت :  دشمن بعد از عرصه های جنگ نظامی و  تحریم، معیشت مردم را هدف گرفته گرفته است .
سجادی پور با بیان اینکه دشمن درراستای تحریم و فشار بر سفره و معیشت مردم ، آسیب به واحدهای تولیدی و اشتغال را دنبال می کند افزود : پشت این جنگ تحریف واقعیت هاست تا دستاوردهایی که انقلاب اسلامی در طول این سالها درعرصه های علمی ، نانو ،صنایع دفاعی و موشک و هسته ایی داریم را کمرنگ جلوه دهد درحالی که ما امروز جایگاه 16 علمی ، درنانو اول منطقه و چهارم دنیا و درحوزه نظامی جزء ده قدرت برتر دنیا هستیم.
وی تصریح کرد : امروز به نوعی مقام معظم رهبری شعار نه شرقی نه غربی امام رحمه الله علیه را با روش های داهیانه پیش برد و درجنگ یمن و سوریه که دنیا یک طرف بود و ما درکنار این کشورها بودیم سوریه ماند .
فرماندار میبد گفت : ما درخونخواهی سردار دلها عین الاسد بزرگترین پایگاه نظامی امریکا درمنطقه را موشک باران کردیم و ابهت امریکا و اسرائیل را شکستیم .
سجادی پور مقابله دشمن با ایران درفضای مجازی و جنگ نرم را خاطرنشان کرد و گفت : دشمن درفضای مجازی با القا ناکارآمدی و تحریف واقعیت ها ،جوانان ما را نسبت به دستاوردهای انقلاب بی توجه می کند درحالی که کشورما امروز به درجه ای رسید ه است که درعرصه های مختلف با همه تحریم های ظالمانه که در نقل و انتقال پول و  درآمدهای صادراتی کرده است ؛ کشور روی پای خود ایستاده است و امروز ما را بعنوان یک قدرت دردنیا می شناسند و درپیمان های بزرگ شانگهای و بریکس عضویت ما را می پذیرند.
سجادی پور در ادامه به دستاوردهای دولت در این هفته پرداخت و گفت : امسال درهفته دولت 56 پروژه با 3هزار و 900 میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسید که این پروژه ها در حوزه های مختلف اقتصادی ،آموزش و پرورش، منابع طبیعی ، صنعتی وجهاد کشاورزی ، آب و فاضلاب و سایر عرصه ها بود .
فرماندار میبد حفر و تجهیز  8حلقه چاه با 18 ونیم کیلومتر طول شبکه و احداث مخزن ده هزار مترمکعبی با 260 میلیارد تومان سرمایه گذاری ،  تصویب احداث شهرک 600 هکتاری با ظرفیت 15هزار واحد مسکونی اجرای طرح نهضت ملی مسکن و ثبت نام 710 متقاضی در فاز اول تا ششم و آماده سازی 2100 قطعه زمین در فازهای بعدی ، اجرای کمربند شرقی میبد درراستای توسعه عادلانه شهرستان به طول  25 کیلومتر با 160 میلیارد تومان سرمایه گذاری و برق رسانی و گاز رسانی به شهرک صنعتی 2 میبد با وسعت90 هکتار با 590 میلیارد تومان از اعتبارات سفر دوم ریاست جمهوری  را از اهم این پروژه ها در شهرستان میبد برشمرد و گفت: تاکنون 180 مجوز تاسیس واحدصنعتی در این شهرک صادر شده است و ما به دنبال واحدهای هایتک و پاک در این شهرک هستیم .
درپایان این نشست فتحعلی زارع دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان به سجادی پور نشان خادمیاری اهداءکرد و از اقدامات وی در توسعه و آبادانی شهر تقدیر کرد .