حجت الاسلام فرشاد یزدی



به مناسبت چهاردهم خرداد و سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام رحمه الله علیه مراسم بزرگداشتی در امام زاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد .
در این مراسم رئیس دفتر امام جمعه ، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،طلاب و روحانیون ، مدیران ادارات و اساتید حوزه و دانشگاه و آموزش وپرورش حضور داشتند .
حجت الاسلام فرشاد یزدی در این مراسم 14خرداد را فرصت مغتنم برای تبین افکار و اندیشه های ناب حضرت امام رحمه الله علیه به نسل جوان و انتقال آن به مردم وجامعه خواند و گفت : کسانی که خود را پیرو خط امام می دانند ببینند که امروز تکلیف چیست و به آن عمل کنند چرا که عمل به وظیفه و تکلیف نظام را تداوم و خون شهدا را روشن نگه می دارد .
وی افزود : امام رحمه الله علیه ثابت کرد که  چند سال عمر دنیای اش افسانه نیست و با زندگانی زیبا و الهی خویش و پیاده کردن سیره و روش ائمه معصومین تا مرز عصمت پیش رفت .
حجت الاسلام فرشاد یزدی بابیان اینکه در جغرافیای عالم ،دنیا را به دو قطب شرق و غرب تقسیم کرده بودند و به دین و اسلام ارزشی قائل نبودند افزود : امام راحل شخصیتی بود که با سخنرانی هایش در 15 خرداد در مسجد اعظم قم و تحمل تعقیب و زندان و کشیدن سختی ها بردوش خود ، با انقلاب خود اسلام را به قله نشاند.
وی جامعیت را یکی از ویژگی های شخصیتی حضرت امام راحل خواند و گفت : امام با سیره زیبای زندگی خود ،حوزه های علمیه، شیعیان، محبان اسلام و دنیای استکبار را به حیرت انداخت .
حجت الاسلام فرشاد یزدی تصریح کرد : امام رحمه الله علیه درحالی که به سیاست ها و افکار پلید امریکا توجه داشت ؛ به مسائل ریز اسلام هم توجه داشت بنابراین باید نسل امروز و آینده را با سیره و روش و شخصیت بی نظیر امام که تداوم نظام و انقلاب به آن بستگی دارد ؛  هرچه بیشتر آشنا کرد .
این روحانی گفت : ازجمله سیره های زیبا و تابناک زندگی امام که در راس همه ویژگی هایش قرار دارد ؛ وظیفه شناسی و عمل به تکلیف است چرا که امام به دنبال به دست آوردن رضای خدا بود و این سیره باعث شد امام ماندگار شود .