همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار ، امام جمعه موقت میبد، فرماندار و جمعی از مسئولین ، 65 پروژه عمرانی ، آموزشی، خدماتی و گردشگری در شهرستان میبد افتتاح شد .
معاون سیاسی امنیتی استاندار در این آئین گفت : برای بهره برداری از این پروژه ها 2هزار و 20 میلیارد تومان هزینه شده است .
عزیزی با بیان اینکه در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم و در دولت سیزدهم شاهد افتتاح پروژه های بسیار خوبی در این شهرستان هستیم افزود : افتتاح دبیرستان علوم و معارف اسلامی ، ساختمان جدید اداره گاز ، افتتاح یک واحد گردشگری در روستای مزرعه کلانتر و آسفالت معابر و خیابان ها از جمله این پروژه ها بود که افتتاح شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد : امروز 50 واحد مسکن گروه ساخت که زمین آن به متقاضان واگذار شده بود افتتاح و 150واحد بنیاد ساخت که سهم دولت در آن اجرا و درمرحله تیغه گذاری است  به متقاضیانی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند واگذار شد.
سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد هم گفت : از 65 پروژه بهره برداری شده ، 6 پروژه با هزار و 640 میلیارد تومان در بخش خصوصی بود که به بهره برداری رسید و 59 پروژه هم در بخش خیری و دولتی بود که با 373 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید .
فرماندار میبد با بیان اینکه مجموعا درحوزه مسکن در دولت  سیزدهم در شهرستان میبد 2هزار و 120 واحد تامین زمین کردیم افزود :تاکنون 656 واحد تحویل متقاضیان داده شده است که 230 واحد آن به صورت گروه ساخت  و 468 واحد بنیاد ساخت بوده است .
وی از آماده سازی هزار و 600 واحدی جدید طرح مسکن در میبد خبرداد و گفت : این واحدها در مرحله آماده سازی با پیشرفت 30 درصد در حال انجام است که دراختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت .
فرماندار میبد  افزود : در بخش ندوشن 275 واحد در یک مرحله و 40 واحد در مرحله دیگر و دربخش بفروئیه هم 225 واحد دراختیار متقاضیان قرارگرفته است تا بتوانیم مهمترین دغدغه و نگرانی های مردم که مسکن است را در این دولت رفع کنیم .