اختصاص 5 میلیارد تومان به تکمیل ایستگاه‌های آب شرب درمیبد

حضور مدیران کل برنامه بودجه، ورزش و جوانان، صمت، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، شهری و شوراها و معاون فنی استانداری و بنیاد مسکن در شهرستان میبد و بازدید از مناطق مختلف در جهت سرعت بخشی به انجام پروژه‌های در دست اجرا.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم میبد در نشست با مدیران کل و معاونین ادارات استان که 3 ساعت به طول انجامید گفت: قرار شد در بحث آب و فاضلاب پی گیری‌های جدی برای شروع پروژه تجهیز و ساخت مخزن 30 هزار مترمکعبی ذخیره آب شرب شهرستان اتفاق بیافتد و 5 میلیارد تومان جهت تکمیل ایستگاه‌های برداشت آب اختصاص یابد و بازسازی بخشی از زیرساخت‌های آب در این شهرستان برای پیشگیری از افت فشار انجام شود.

میرمحمدی افزود: در حوزه میراث فرهنگی مصوب شد اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌های میراث درروستای رکن‌آباد و تکمیل بخشی از پروژه‌های دیگر در بفروئیه گذاشته شود.

وی گفت: در بخش صمت مقرر شد؛ پروژه‌ها توسط بخشداران تهیه و در جلسه‌ای که مدیرکل صمت با صاحبان اصلی صنایع خواهند داشت؛ صاحبان صنایع نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی‌شان اعتبار مناسبی را اختصاص دهند.

نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی اختصاص زمین برای احداث استادیوم را از سوی منابع طبیعی خاطرنشان کرد و گفت: مشکلات جانبازان دریکی از بخش‌های میبد مطرح شد که مصوب شد در اسرع وقت این مشکل هم برطرف شود.

میرمحمدی افزود: در خصوص ارائه زمین در حوزه راه و شهرسازی برای ساخت مسکن در بفروئیه و هم در خود شهر میبد مصوبات خوبی را داشتیم.

وی گفت ک در حوزه تربیت‌بدنی هم اخذ ماده 23 پیست موتورسواری مصوب شد که انجام شود و اداره راه و شهرسازی نسبت به احداث مسیر دسترسی این پیست ظرف دو ماه پیش رو اقدام کند.

میرمحمدی تصریح کرد: تمام مناطق حادثه‌خیز جاده‌های روستایی که به دنبال سیل آسیب‌دیده‌اند هم مصوب شد؛ اعتبار خوبی برای بازسازی جاده‌ها گذاشته شود که امیدواریم با پی گیری‌هایی که فرماندار خواهند داشت شاهد اجرا این مصوبات باشیم.