مراسم بزرگداشت شهید جمهور آیت الله رئیسی و هیئت همراه در مسجد رضویه شهرستان میبد و با حضور مردم و مسئولین برگزار شد .
دراین مراسم مردم با مداحی و سینه زنی به عزادرای پرداختند .
حجت الاسلام عباس رضایی از اساتید دانشگاه میبد در این مراسم  گفت : وقتی ما به گذشته  زندگی شهید رئیسی نگاه می کنیم ایشان مثل بقیه مردم زندگی می کردند خودشان در مصاحبه ای می فرماید من در 5 سالگی یتیم شدم. از یک خانواده فقیر بودم من فقر را نشنیده ام بلکه فقر را چشیده ام .
رضایی با بیان اینکه سردار سلیمانی هم همین طور بود افزود: اما چه شد که این انسان های خاکی طلا شدند و از لحاظ مقام ، عرش نشین شدند ، رشد کردند و چه اکسیری مس وجود آنها را طلا کرد ؛ پاسخش را می توان در مکتب امام خمینی رحمه الله علیه پیدا کرد .
این روحانی گفت : امام و راه امام و آن حقیقت و عشقی که امام ره در وجود آنها شعله ور ساخت آنها را به این جایگاه رساند.
حجت الاسلام رضایی تصریح کرد : مکتب امام ره و نظام ولایی ، بستر و جایگاهی برای رشد هر انسان معمولی است که فقط باید خودش را در معرض این نور قرار بدهد بنابراین همین مکتب باعث شد مردم ایران قوم دوران آخر الزمان و مقدمه سازان ظهورشدند .
حجت الاسلام رضایی  با اشاره به ویژگی های شهید آیت الله رئیسی گفت : شهید آیت الله رئیسی عاشق خدا و دائما در حال جهاد بود و  به فرموده مقام معظم رهبری رئیسی عزیز خستگی نمیشناخت و سرزنش ها و ناسپاسی ها او را از مسیر حق جدا نمی کرد .
وی افزود : از این رو آزردگی هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمیشد.
این روحانی با بیان اینکه وجود آیت الله رئیسی باعث برکت بود تصریح کرد :  قطعا خون ایشان هم همچون خون شهید سردار سلیمانی جوششی ایجاد می کند که باعث تقویت محور مقاومت و خادم بودن مسئولین نسبت به مردم خواهد شد  .
وی گفت : شهید آیت الله رئیسی شهید راه خدمت و مبارزه با فساد بود و خون شهید رئیسی و همراهانش  باید محور مبارزه مسئولین با اژدهای هفت سر فساد شود.
حجت الاسلام رضایی ایجاد همدلی و اتحاد بین سلائق را از ویژگی های آیت الله رئیسی خواند و افزود : به احترام خون این شهداء ، مردم ایران باید در 50 روز آینده انتخاباتی باشکوه برگزار و دشمنان را ناامید  کنند .
وی خاطرنشان کرد : همانطور که  شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک تر شد باید شهید رئیسی هم از رئیس جمهور رئیسی برای دشمن خطرناک تر شود .