پیگیری ها و مراودات فرا استانی فرماندار میبد

فرماندارمیبد؛ پادارشدن اعتبارات مرکز تحقیقات ژنتیک را پی گیری کرد

2019 12 05
فرماندارمیبد به همراه امام‌جمعه و در دیدار با معاون امور علمی فرهنگی و اجتماعی برنامه بودجه کشور پادار شدن اعتبارات مرکز تحقیقات ژنتیک، جذب اعتبار کمک به هیئت‌های ورزشی و اعتبار یک ونیم میلیارد تومانی زمین‌های چمن مصنوعی میدان‌های فوتبال شهرستان را پی گیری کردند.

اراده دولت و مسئولین خروج فولاد میبد از شرایط فعلی است

2019 11 25
فرماندارمیبد در سفر روز یکشنبه خود به تهران با دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صمت دیدار و مشکل لاینحل فولاد میبد را مطرح کرد.
فرماندارمیبد:

اعتبارات خوبی به پروژه‌ها در ستاد بازآفرینی گذاشته می‌شود

2019 11 24
فرماندارمیبد در دیدار با معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان یزد خواستار تخصیص اعتبارات لازم به پروژه‌های اولویت‌دار سال‌های 97 و 98 از سوی ستاد بازآفرینی استان شد.

دستوراتی که فرماندار در قطار میبد- رخش از وزیر راه گرفت

2019 11 12
فرماندارمیبد در حین بهره‌برداری از خط دوم راه‌آهن میبد-رخش که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت؛ 4 دستور خوب را از وزیر راه گرفت.

پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان در سفر فرماندارمیبد به تهران

2019 11 07
فرماندارمیبد در سفر به تهران، در دیدار با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، مدیر امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه بودجه کشور و رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور مسائل و مشکلات شهرستان را پیگیری نمود.

اختصاص 660 میلیون اعتبار به مرکز تحقیقات ژنتیک

2019 10 06
فرماندارمیبد در سفر این هفته خود به استان قم و در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور که با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی برگزار شد؛ گفت: در این دیدار بر تقویت و توانمندسازی مرکز تحقیقات ژنتیک میبد به‌عنوان یک مرکز هدفمند در مرکز و جنوب شرق کشور تأکید شد و دکتر قبادی دانا قول داد که در مرحله اول 660 میلیون تومان تا پایان مهرماه به این مرکز تزریق شود.

آزمایشگاه سرامیک و ساختمان مراکز فنی میبد تأمین اعتبار شد

2019 09 03
فرماندارمیبد در سفر این هفته خود به استان قم و در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور که با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی برگزار شد؛ از پیگیری تجهیز مجموعه آزمایشگاه سرامیک آموزشکده خواهران و تکمیل پروژه ساختمان مرکز فنی حرفه‌ای برادران شهرستان خبر داد.

ریل‌گذاری مسیر پایانه صادرات کاشی میبد پیگیری شد

2019 08 29
فرماندارمیبد در دیدار با مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که در شهرقم انجام شد؛ از پیگیری ریل‌گذاری مسیر پایانه صادرات کاشی میبد و مسیر قطار میبد و اردکان به سمت مشهد خبر داد.

5 میلیارد تومان دیگر به پروژه ورزنه - ندوشن اختصاص یافت

2019 07 09
فلاح فرماندار بااشاره به رایزنی وهماهنگی دکتر دهقانی نماینده مردم تفت ومیبد درمجلس شورای اسلامی با با اشاره به مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص داده‌شده برای جاده ورزنه و ندوشن گفت: مبلغ 5 میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل زیرساخت‌های مسیر ورزنه - ندوشن اختصاص یافت.
در سفر یک‌روزه فلاح فرماندار به تهران؛

آسفالت مسیرهای روستایی و فرودگاه میبد پیگیری شد

2019 05 15
در سفر یک‌روزه فرماندارمیبد به تهران، تأمین قیر برای روستاها و نیز بهسازی مسیرهای بافت تاریخی مزرعه کلانتر و فرودگاه شهرستان در دیدار جداگانه با مسئولین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن کشور مورد پیگیری قرار گرفت و مقرر شد تأمین اعتبار شود.

ملاقات فرماندارمیبد با معاون وزیر کشور

2019 05 08
فرماندارمیبد در سفر به تهران به همراه نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مشکلات و مسائل شهرداری‌های شهرستان را پیگیری کرد.
فرماندارمیبد:

انرژی‌های تجدید پذیر با آمادگی سرمایه‌گذار در دستور کار گرفت

2018 12 05
فرماندارمیبد با سفر به تهران در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق دیدار و در خصوص انرژی‌های تجدید پذیر در شهرستان بحث و گفتگو کرد.

ملاقات فرماندارمیبد با مسئولان کشوری ناجا

2018 11 22
فرماندارمیبد در سفر خود به تهران در ملاقات با معاون آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی کشور بعضی از امورات نیروی انتظامی شهرستان را پی گیری کرد.

هم‌اندیشی مسئولین شهرهای میبد و قم با حضرت آیت‌الله اعرافی

2018 11 21
شب گذشته فلاح فرماندار، آقایی رئیس شورای اسلامی شهر میبد، سقائیان نژاد شهردار قم میهمان حضرت آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه شهرهای میبد و قم بودند.
با پیگیری‌های فرماندارمیبد در تهران؛

بازارچه بزرگ صنایع دستی در شهرستان احداث می گردد

2018 10 11
فرماندارمیبد در سفر خود به پایتخت، به همراه نماینده مردم میبدوتفت در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور دیدار و بعضی از امورات این شهرستان را پی گیری کرد.

فرماندارمیبد در دیدارهایی جداگانه به پیگیری مسائل شهرستان در پایتخت پرداخت

2018 10 10
فرماندارمیبد در سفر خود به تهران در ملاقات خود با مشاور عالی سازمان برنامه‌وبودجه کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان بعضی از امورات این شهرستان را پی گیری کرد.
در سفر این هفته فرماندارمیبد به تهران؛

2 مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام در شهرستان میبد احداث می شود

2018 08 09
با پیگیری فرماندارمیبد برای دومین بار 2 باب مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از طریق بنیاد برکت در شهرستان میبد احداث می‌شود.
با پیگیری‌های فرماندارمیبد در تهران؛

ده میلیارد ریال اعتبار پروژه استخر آموزش‌وپرورش شهرستان ابلاغ شد

2018 08 07
با سفر این هفته حسین فلاح فرماندارمیبد به تهران، اعتبار پروژه استخر آموزش‌وپرورش شهرستان ابلاغ گردید.
در دیدار فرماندارمیبد با علی کفاشیان:

فوتسال میبد سهمیه حضور در لیگ دسته دو کشور را کسب کرد

2018 07 08
فرماندارمیبد صبح دیروز با رئیس کمیته فوتسال و نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
در پاسخ به نامه فرماندارمیبد صورت گرفت؛

دستور دکتر موهبتی به‌منظور تکمیل ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان میبد

2018 07 04
فرماندارمیبد به‌منظور تکمیل ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان میبد طی نامه‌ای دستور دکتر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان را گرفت.