پرچم کنکور همچنان در دست دانش آموزان میبدی

امروز دانش آموزان میبدی در حالی جشن کنکور برگزار کردند که همچنان پرچم برتری را با خود به یدک می‌کشیدند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، دانش آموزان میبدی امسال هم خوش درخشیدند و با کسب رتبه نخست استان به لحاظ کمی و کیفی و تراز پذیرفته‌شدگان بازهم این پرچم افتخار را در شهرستان میبد دست‌به‌دست کردند.

فرماندارمیبد در این مراسم با تبریک به افتخارآفرینان کنکور سراسری 94-95 گفت: این موفقیت در سایه تلاش خود دانش آموزان، خانواده‌ها، مدیران و معلمان آموزش‌وپرورش و فرصت‌هایی که امام‌جمعه میبد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در این شهرستان فراهم آوردند به‌دست‌آمده است.

حسین فلاح بابیان اینکه جدا از مباحث کنکور باید به مباحث آموزش، تربیت و پرورش توجه داشت به برترین‌های کنکور توصیه کرد: دانش آموزان در مرحله اول این سرزمین کهن ایرانی اسلامی و در مراحل بعد، استان و شهر خود را فراموش نکنند.

فلاح افزود: بسیاری از این عزیزان در آینده پزشک، کارشناس، حقوق‌دان می‌شوند و امیدواریم به کسانی که در جامعه نیازمند هستند خدمت کنند.

مدیر آموزش‌وپرورش میبد هم گفت: در بحث کیفی توانستیم امسال رتبه نخست استان را با تراز علمی 6 هزار 345 به خودمان اختصاص دهیم.

محسن موحدی فرد افزود: در نمره تراز پذیرفته‌شدگان هم باز با نمره تراز 7 هزار و 209 دانش آموزان میبد رتبه نخست استان را از آن خود کردند.

موحدی فرد بابیان اینکه قطعاً دانش آموزان میبدی نقش بسزایی در اول شدن کنکور استان ازنظر کیفی و کمی ایفا کردند؛ افزود: در بحث کمیت هم با احتساب نمره درس آزمون کنکور، دانش آموزان با 67/41 توانستند رتبه اول استان را به خود اختصاص دهند.

مدیر آموزش‌وپرورش میبد با قدردانی از همکاری همه معلمان و مربیان و مدیران مدارس، پیشکسوتان فرهنگی، اولیا و دانش آموزان بر تداوم این حرکت در شهرستان تأکید کرد و کسب مدال طلای المپیاد سلول‌های بنیادی از سوی دانش‌آموز انتظاری، رتبه دوم جشنواره نوجوان خوارزمی از سوی سپیده احمدیان و رتبه اول علوم انسانی استان از سوی رضای، انتخاب فرهنگسرای میبد به‌عنوان پژوهش سرای برتر استان وبرتری 2 آموزشگاه میبد در سطح استان را از دیگر موفقیت‌های آموزش‌وپرورش برشمرد.