أنت لا تملك الأدوار اللازمة للوصول الى هذه البورتلت.

ناشر الأصول

آمادگی شهرستان میبد برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سیزده آبان

2022 11 02
علی محمد دهقانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سیزده آبان بر هماهنگی تمامی دستگاه ها در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم سیزده آبان ماه امسال تاکید کرد .

سلامت روان مهم‌تر از سلامت جسم

2022 10 18
از هیجدهم تا 24 مهرماه هفته سلامت روان نام‌گذاری شده است به همین مناسبت با حضور حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه میبد، دهقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، مدیر آموزش‌وپرورش و جمعی از معلمان و دانش آموزان، نشستی در آموزشگاه مرحوم قاسم ضیایی روستای بیده برگزار شد.

پزشکان میبدی تجلیل شدند

2022 08 23
هم‌زمان با یکم شهریورماه سالروز ولادت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک، پزشکان متخصص بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و درمانگاه تخصصی بی‌بی رضوان و درمانگاه هاشم شهرستان میبد تجلیل شدند.

استقبال مسئولین میبد از قهرمان پاراتنیس مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی

2022 08 21
 مهدی معصومی قهرمان پاراتنیس در مسابقات کشورهای اسلامی که با حضور بیش از ۵۶ کشور اسلامی اخیراً در قونیه برگزار شد، بار دیگر افتخار آفرید و موفق به کسب یک مدال برنز در انفرادی (مقام سوم) و یک مدال نقره (مقام دوم) در رقابت‌های تیمی شد.
آیت‌الله اعرافی:

اولویت‌های تعیین‌شده در حوزه شهرداری و شورا تحقق یابد

2022 08 09
آیت‌الله اعرافی در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد که سجادی پور فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مدیرعامل شهرک صنعتی جهان‌آباد هم حضور داشتند؛ از انسجام و همدلی آن‌ها در انجام امور شهر قدردانی کرد.

معرفی سرپرست جدید جهاد کشاورزی میبد

2022 08 02
در نشستی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، مدیر، معاونین و کارشناسان و نماینده ولی‌فقیه جهاد کشاورزی استان، و جمعی از مدیران ادارات، از زحمات حسن زارع قدردانی و کاظم مسروری فر به‌عنوان سرپرست جدید جهاد کشاورزی شهرستان میبد معرفی شد..

رئیس جدید مخابرات شهرستان میبد معرفی شد

2022 07 09
در نشستی با حضور سجادی پور فرماندارمیبد، محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولین از خدمات یحیی کارگر قدردانی و نادر انصاری نیا به‌عنوان رئیس جدید مخابرات شهرستان میبد معرفی شد.
فرماندارمیبد:

همدلی و هم‌افزایی در اجرای پروژه‌ها بین شورا و شهرداری مشهود است

2022 07 09
سجادی پور فرماندارمیبد با حضور در شهرداری روز شهرداری و دهیاری را به بهارستانی شهردارمیبد و اعضای شورای ششم تبریک گفت.

آشنایی اعضای شوراهای شهرستان میبد با نحوه نگارش صورت‌جلسات

2022 06 28
در جلسه‌ای 2 ساعته آموزشی و توجیهی که به همت بخشداری مرکزی میبد برگزار شد؛ اعضای شوراهای سه بخش ندوشن، بفروئیه و مرکزی شهرستان میبد با نحوه نگارش و رعایت شرایط شکلی و ماهوی صورت‌جلسات آشنا شدند.

تقدیر از 20 بهره‌بردار نمونه بخش کشاورزی درمیبد

2022 06 26
با حضور شطرنجی مدیر هماهنگی ترویج و کشاورزی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد و حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه، از 20 نفراز بهره‌برداران نمونه بخش کشاورزی در شهرستان میبد در سال 1400 تقدیر شد.

شهردار جدید بفروئیه معرفی شد

2022 06 18
با حضور رستگاری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، بخشدار بفروئیه از زحمات علی بلیانی قدردانی و سید مهدی طباطبائی به‌عنوان شهردار جدید بفروئیه معرفی شد.

برگزاری دوره داوری درجه 3 ورزش‌های بومی محلی برای اولین بار درمیبد

2022 06 15
 دوره داوری درجه سه ورزش‌های بومی محلی برای نخستین بار در سالن ورزشی شهیدیه شهرستان میبد برگزار شد.

معرفی معاون سیاسی و بخشدار مرکزی جدید شهرستان میبد

2022 05 26
در مراسمی با حضور رستگاری مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین ادارات، از زحمات رسول نصیری و محمدجواد احمدی قدردانی و در احکامی جداگانه علی‌محمد دهقانی به‌عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و عرفان کریم بیکی به‌عنوان بخشدار مرکزی جدید شهرستان میبد معرفی شدند.

تشدید نظارت بر اصناف در اوج حضور مسافران نوروزی درمیبد

2022 03 25
رسول نصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با اظهار تأسف از وضعیت نامناسب فعالیت نانوایی در سطح شهر گفت: امشب که از بیش از هشت واحد نانوایی بازدید کردیم شرایط بسیار نامناسب بود.

پیاده‌روها و مسیرهای عمومی میبد برای تردد مناسب نیست

2022 02 09
در راستای رفع سد معبر جلسه ستاد هماهنگی و پی گیری مناسب‌سازی شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، رئیس اداره بهزیستی و اعضای این ستاد در فرمانداری میبد برگزار شد.

اهداء گل و پرچم به خانواده‌های شهدای شاغل در صنعت

2022 02 08
هم‌زمان با دهه مبارک فجر، حجت‌الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور دریکی از واحدهای صنعتی در شهرستان میبد، با اهداء شاخه گل و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به خانواده‌های شهدای شاغل در صنعت، آغاز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

دیدار با خانواده شهدای انقلاب و دفاع مقدس و حرم ولایت

2022 02 08
به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد، مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و جهاد کشاورزی، با حضور در منزل خانواده شهیدان، محمدرضا سلیمی پور ندوشن، سید مهدی امامی میبدی و شهیده صدیقه پهلوان شمسی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، از صبر و پایداری این خانواده‌ها تجلیل کردند.

زنگ انقلاب درمیبد به صدا درآمد

2022 02 01
هم‌زمان با سراسر کشور و در 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی معمار کبیر انقلاب اسلامی و با حضور سرپرست فرمانداری میبد، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ادارات و تعدادی از دانش آموزان به نمایندگی همه دانش آموزان مدارس، زنگ انقلاب در مدرسه حاجتی شهرستان میبد نواخته شد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا درمیبد

2022 01 12
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد صبح امروز به همراه رئیس اداره بهزیستی با حضور در منزل خانواده‌های معظم شهیدان کمال جعفریان فیروزآبادی، شهید مجید آقایی و شهید حسین دهقانی فیروزآبادی از صبر و پایداری پدر و مادران این شهدا تجلیل و از آن‌ها دلجویی کردند.

برپایی نمایشگاه فراق یار درمیبد

2022 01 04
نمایشگاه فراق یار به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی در فرهنگسرای میبد واقع در پارک فلسطین برپا شد.

ناشر الأصول

تصویب کلیات طرح راهبردی 5 ساله ندوشن

2022 08 30
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد در جلسه طرح راهبردی 5 ساله شهر ندوشن با تبریک هفته دولت و روز کارمند، کلیات طرح راهبردی 5 ساله شهرداری ندوشن را تشریح کرد.
فرماندارمیبد:

همدلی و هم‌افزایی در اجرای پروژه‌ها بین شورا و شهرداری مشهود است

2022 07 09
سجادی پور فرماندارمیبد با حضور در شهرداری روز شهرداری و دهیاری را به بهارستانی شهردارمیبد و اعضای شورای ششم تبریک گفت.

بررسی مشکلات حمل‌ونقل برون‌شهری بخش ندوشن

2022 06 28
در جلسه‌ای با حضور سجادی پور فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین مشکلات حمل‌ونقل برون‌شهری شهر ندوشن بررسی شد.

اجرای چندین طرح درمیبد به مناسبت گرامی داشت هفته محیط‌زیست

2022 06 09
هم‌زمان با هفته محیط‌زیست چندین طرح با حضور رئیس محیط‌زیست استان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین در شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد به نام شهدای محیط‌بان و محیط‌زیست نام‌گذاری شد.

اصلاح نقاط حادثه‌خیز درمیبد با تأمین روشنایی و جداکننده میانی

2022 04 27
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد در جلسه شورای ترافیک با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز گفت: بلوار زیتون، خیابان ولیعصر تا میدان جوان و خیابان امام، سه راه مهرجرد، بلوار راه‌آهن، بلوار 22 بهمن و قاضی میرحسین از نقاط حادثه‌خیزی است که نیازمند روشنایی، سنگ جدول، روفوژمیانی (جداکننده) و سرعت کاه پلاستیکی دارند.

بازدید معاون عمرانی فرماندار و بخشدار بفروئیه از پروژه برق‌رسانی به روستاهای فیض‌آباد، شاه تقی و بوکن نو

2022 01 29
بخشدار بفروئیه، معاون عمرانی فرماندار و رئیس اداره برق از پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای فیض‌آباد، شاه تقی و بوکن نو بازدید کردند.

برگزاری مانور زلزله در مدارس میبد

2021 11 30
هم‌زمان با سراسر کشور مانور زلزله در مدارس شهرستان میبد و به‌صورت نمادین در مدرسه امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد:

سهل‌انگاری در طرح ملی مسکن، زمین پس گرفته می‌شود

2021 10 27
محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در سفر به میبد به همراه جمعی از مسئولین از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان میبد بازدید نمود.
معاون عمرانی فرمانداری میبد:

همه دستگاه‌ها برای مدیریت بحران در فصل سرما آماده باشند

2021 10 26
فرزین خادمی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد در جلسه مدیریت ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان که با حضور کارشناس اداره کل مدیریت بحران استان برگزار شد؛ بر هماهنگی، تعامل و آمادگی تمام دستگاه‌ها در صورت بروز حوادث طبیعی تأکید کرد.

آغاز مرحله آموزشگاهی چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری درمیبد

2021 10 13
هم‌زمان با 20 مهر روز گرامی داشت حافظ، مرحله آموزشگاهی چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد و جمعی از مسئولین در هنرستان هنرهای زیبای دخترانه شهرستان میبد آغاز شد.

برپایی نمایشگاه نبض یک رویش درمیبد

2021 10 11
نمایشگاه نبض یک رویش با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت میبد و صندوق‌های قرض‌الحسنه محلات و حوزه بسیج خدیجه کبری (س) و با حضور مسئول جهاد سازندگی سپاه استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین در هتل مهربد فیروزه میبد برگزار شد.

افتتاح مرکز تأمین پشتیبانی خوشه زیلو درمیبد

2021 10 11
با حمایت انجمن صنفی زیلوبافان و شهرک صنعتی جهان‌آباد مرکز تأمین پشتیبانی خوشه زیلو با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مدیر صندوق کارآفرینی امید استان، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار بفروئیه و جمعی از مسئولین، مرکز تأمین و پشتیبانی خوشه زیلو در شهرستان میبد افتتاح شد.

جشن شور عاطفه‌ها درمیبد برگزار شد

2021 09 29
هم‌زمان با سراسر استان و با نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت، جشن شور عاطفه‌ها با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین به‌صورت نمادین در هنرستان رشیقی برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد:

میدان حوزه و دانشگاه در اسرع وقت آزادسازی و اصلاح شود

2021 09 02
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد در جلسه شورای ترافیک با اشاره به حادثه‌خیز بودن میدان حوزه و دانشگاه در بلوار حجت‌الاسلام یحیی زاده تأکید کرد و گفت: این میدان باید در اسرع وقت آزادسازی و اصلاح شود.

بررسی اجرای طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در روستاهای میبد

2021 08 21
در جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین طرح اشتغال‌زایی بنیاد برکت در روستاهای شهرستان میبد کشاورزی بررسی شد.

اتخاذ تصمیمات لازم در خصوص مشکل آب شرب درمیبد

2021 07 12
در پی مشکل کمبود آب شرب درمیبد جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مدیران جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب در فرمانداری برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان و پی گیری مناسب‌سازی میبد

2021 07 01
دبیر ستاد مناسب‌سازی شهرستان میبد در اولین جلسه شورای ساماندهی امور سالمندان و ستاد هماهنگی و پی گیری مناسب‌سازی شهرستان میبد که با حضور خادمی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری برگزار شد گفت: مناسب‌سازی معابر در شهرستان میبد فرهنگ‌سازی و عزم جدی مسئولین همراه با پایش مداوم معابر و اماکن عمومی را می‌طلبد.

تهیه و توزیع 55 بسته کمک مؤمنانه درمیبد

2021 06 23
به مناسبت میلاد باسعادت ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) و دهه کرامت مراسم جشنی در امامزاده خدیجه خاتون شهرستان میبد برگزار و 55 بسته کمک مؤمنانه به همت گروه جهادی شهید حججی در امام‌زاده خدیجه خاتون شهرستان میبد تهیه، بسته‌بندی و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.
معاون عمرانی فرمانداری میبد:

همه دستگاه‌ها نسبت به سفرهای نوروزی هماهنگ عمل کنند

2021 03 10
هشتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان میبد با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری میبد و اعضای این شورا در فرمانداری برگزار شد.

طرح مشکل انشعاب ساختمان های خارج از محدوده درمیبد

2021 03 08
درجلسه ای با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امورعمرانی فرمانداری میبدو جمعی از مسئولین موضوع عدم امکان واگذاری انشعابات به ساختمان های مسکونی خارج از محدوده شهر بررسی شد.