رئیس جدید دانشکده پرستاری میبد معرفی شد

در نشستی با حضور معاونین آموزشی، توسعه منابع انسانی و فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین، از خدمات و تلاش‌های دکتر محمود سبحانی قدردانی و دکتر شهاب‌الدین عزیزالدینی به‌عنوان رئیس جدید دانشکده پرستاری شهرستان میبد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، دانشکده پرستاری میبد در مهرماه سال 90 راه‌اندازی شد و در حال حاضر 135 دانشجو در رشته کارشناسی پرستاری مشغول تحصیل‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان در این نشست با تأکید بر ارتقاء و توسعه دانشکده پرستاری میبد گفت: در حوزه دانشکده پرستاری و رشته‌های پیراپزشکی کمبود جدی در کشور داریم.

دکتر نوری افزود: امیدواریم با تلاش و همراهی مسئولین استان و شهرستان از پتانسیلی که در این زمینه وجود دارد دانشکده پرستاری و رشته‌های این دانشکده را توسعه دهیم.

فرماندارمیبد هم با قدردانی از نگاه خوب دانشگاه علوم پزشکی بر توسعه رشته‌ها و دانشکده پرستاری میبد و تبدیل بیمارستان این شهرستان به بیمارستان آموزشی گفت: یکی از مشکلات اساسی درراه توسعه این دانشکده تعیین تکلیف ساختمان آن و انتقال به ساختمان سابق دانشکده الهیات است که انتظار داریم مسئولین دانشگاه میبد و بیمارستان برای رفع این مشکل جدی‌تر اقدام کنند.