آغاز پیش ثبت‌نام شوراها

فرماندار شهرستان میبد با اشاره به نامه شماره 17411، وزارت کشور گفت: به‌منظور تسهیل فرآیند ثبت‌نام؛ داوطلبان شورای اسلامی شهری توانند از 224/12/95 با در دست داشتن مدارک ذیل به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به‌پیش ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح افزود: داوطلبان با در دست داشتن رسید پیش ثبت‌نام و شماره پیگیری و اصل مدارک زیر، از تاریخ 30/12/95 لغایت 6/1/96 جهت تکمیل ثبت‌نام به فرمانداری مراجعه کنند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان خاطرنشان کرد: این کار به‌منظور تسهیل در ثبت‌نام پیش‌بینی‌شده است و درصورتی‌که داوطلبان تمایلی به‌پیش ثبت‌نام نداشته باشند درزمان مقرر می‌توانند برای ثبت‌نام، مستقیماً به فرمانداری و بخشداری‌ها مراجعه کنند.

فلاح افزود: جهت تسهیل امور پیشنهاد می‌شود؛ داوطلبان برای ثبت‌نام از تاریخ 24/1/95 به دفاتر پیشخوان مراجعه و ثبت‌نام اولیه را انجام و پس‌ازآن در مهلت مقرر به فرمانداری مراجعه کنند.

مدارک لازم جهت پیش ثبت‌نام در دفاتر پیشخوان:

1-ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی

2-یک قطعه عکس 3 در 4 جدید

3- ارائه اصل مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم یا معادلان برای داوطلبان شوراهای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و مدارک لیسانس یا معادل آن برای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمیعت

4- دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان روستاهای تا 200 خانوار جمعیت و ارائه مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان روستاهای بالای دویست خانوار جمعیت

5- ارائه اصل کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرک معتبر دال بر روشن بودن وضعیت نظام‌وظیفه برای آقایان

6- ارائه اصل گواهی قبول استعفا برای دارندگان مشاغل موضوع ماده 28 قانون انتخابات شوراها

7-ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه

8- ایثارگران (آزاده –جانباز-فرزندشهید) در صورت تمایل می‌توانند مدارک مربوطه را ارائه نمایند.