بازدید رئیس سازمان سما از محل احداث مجتمع 16 هزار متری سماء درمیبد

رئیس سازمان سماء دانشگاه آزاد اسلامی کشور از محل احداث مجتمع سماء در شهرستان میبد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح فرماندارمیبد گفت: این مجتمع قرار است بعد از ارسال طرح احداث از سوی دانشگاه آزاد اسلامی میبد در 16 هزار مترمربع احداث شود.

فرماندارمیبد افزود: در این مجتمع 4 باب مدرسه ساخته می‌شود که اعتبار اولیه آن از سوی سازمان مدارس سماء تأمین و ادامه کار بر عهده شهرستان خواهد بود.

در این بازدید بطحایی دستور پرداخت مبلغ 600 میلیون تومان برای خرید تجهیزات آموزشی به مدارس سماء شهرستان میبد را داد.

حسین فلاح در ادامه از هماهنگی حضرت آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه قم و امام‌جمعه میبد در راستای سفر رئیس سازمان سماء دانشگاه آزاد اسلامی کشور به شهرستان میبد و تحقق کمک 600 میلیون تومانی به سماء میبد قدردانی کرد.

رئیس سازمان سماء دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از بخش‌های مختلف مدرسه سماء شهرستان میبد بازدید کرد.

بطحایی در حاشیه بازدید با قدردانی از زحمات رئیس و مجریان مدرسه سماء میبد که در دو سال گذشته کشیده‌اند گفت: خوشبختانه مسیر را که شاید چند سال باید وقت می‌گذاشتند باهمتی که طی دو سال داشتند مدرسه بسیار خوبی پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: مهم‌ترین ویژگی که من در این مدرسه دیدم و تلاشی که در دانشگاه آزاد انجام دادند همان بحثی است که در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش هم وجود دارد؛ آجین شدن آموزش با مهارت‌هایی است که نسل امروز و فردای ما به‌شدت به آن نیاز دارند.

رئیس سازمان سماء کشور گفت: ان‌شاءالله زمینی را که امروز با حضور فرماندار دیدیم بتوانیم پروژه احداث یک مدرسه بسیار فاخر که درشان مردم خوب و قهرمان و شهیدپرور میبد باشد را در آنجا شروع کنیم.

بطحایی افزود: با احداث این مدرسه خدمات بهتری به دانش آموزان این شهرستان ارائه خواهد شد، در برنامه‌های بعدی هم در شهرستان یزد و افتتاح‌هایی که برای باشگاه‌های ورزشی برنامه دوستان است اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد.

تنزيل فیلم