نواخته شدن زنگ مهر درمیبد

با حضور نماینده مردم تفت ومیبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش، استاندار، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، فرماندارمیبد و جمعی از مسئولین، زنگ مهر در مجتمع آموزشی پسرانه امام حسین (ع) میبد نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، برای این مجتمع که شامل دو ساختمان آموزشی دخترانه و پسرانه با ظرفیت 800 دانش‌آموز با 36 کلاس آموزشی به‌صورت صد درصد خیری از سوی حاج مصطفی بقایی بار جینی در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع در زیربنای 2 هزار و 600 مترمربع ساخته‌شده است 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار در این مراسم با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و قدردانی از مدیران و معلمان و خیر این مجتمع، پرسشگری، خلاقیت، تعامل و گفتگو، مشارکت‌جویی، صبوری و صمیمیت را اساس و محور یادگیری برشمرد و افزود: دانش آموزان باید با این روحیه، خرد جمعی، همدلی وهم افزایی، ظرفیت فکری و ذهنی خود را در یادگیری بالا ببرند.

میرمحمدی نظم‌پذیری، خطرپذیری و فضای مناسب آموزشی را از دیگر عوامل مهم در یادگیری دانش آموزان خواند و گفت: اگر دانش آموزان ما نظم‌پذیر تربیت شوند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش می‌یابد.

وی بابیان اینکه دفاع از نظام و انقلاب تنها از بعد نظامی نیست بلکه باید از همه زوایای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از کشور دفاع کنیم تصریح کرد: پایه همه این شاخص‌ها و آمادگی‌ها از مدارس است و باشخصیت‌هایی که در مدارس و آموزش‌وپرورش برای اداره کشور ساخته می‌شود اقتدار کشور را خلق می‌کنند.