پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

استاندار یزد به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر پیامی صادر کرد.
 
در این پیام آمده است؛
جمعیت هلال احمر به واسطه نگاه نوع دوستانه و رفتار یاریگرانه و همدلانه در ارائه خدمات خالصانه به مردم عزیز به ویژه در  لحظات سخت و دشوار زندگی افراد در بحران ها و حوادث، دارای سرمایه عظیم اعتماد عمومی بوده و همین مسئله کافی است که این جمعیت به عنوان یکی از نهادهای مورد علاقه مردم برای انجام امور داوطلبانه و همراهی در تحقق انگیزه های خیرانه و الهی باشد.
نقش مهم این جمعیت، در ترویج فرهنگ اصیل انسان دوستی و کمک به توانمندسازی و آموزش عمومی در راستای کاهش آسیب های ناشی از وقوع حوادث طبیعی همچون زلزله تنها گوشه ای خدمات پیدا و پنهان این جمعیت است که نیاز آن به ویژه در دنیای امروز بیش از پیش ملموس و مشهود است. بی شک ویژگی های ممتازی همچون انسانیت، بی غرضی و جهان شمولی که در اصول و وظایف این جمعیت مورد توجه ویژه قرار گرفته است سندی پرافتخار برای فعالان و خادمان مردم در جمعیت هلال احمر است.
اینجانب با تبریک صمیمانه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به تمامی داوطلبان و امدادگران این جمعیت به ویژه مدیریت و کارکنان این مجموعه در استان، از خدمات ارزشمند آنان تجلیل نموده و موفقيت همگان را در پرتو آرمان های متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت مي نمايم. 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات