فرماندارمیبد:

نگاه استان به شرکت تعاونی دهیاری‌های میبد حمایتی و تقویت دهیاران باشد

فرماندارمیبد به همراه بخشداران مرکزی و بفروئیه با حضور در شرکت تعاونی دهیاری‌ها، روز شهرداری و دهیاران را به سید ابوالقاسم حسینی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های میبد و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سجادی پور فعالیت‌های حسینی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌ها را به‌عنوان تعاونی نمونه کشوری و استانی در حوزه‌های مختلف تولید و اشتغال تحسین کرد.

فرماندارمیبد بابیان اینکه شرکت تعاونی دهیاری‌های میبد با مدیریت حسینی از انسجام خوبی برخوردار است گفت: باید نگاه استان به شرکت تعاونی دهیاری‌های میبد نگاه حمایتی و تقویت دهیاران باشد تا این مجموعه که به‌عنوان مجموعه خدمت رسان به مردم است بیش از گذشته در خدمت به مردم امور را به‌پیش ببرد.

سید ابوالقاسم حسینی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های میبد هم با اشاره به جایگاه این مجموعه در سال‌های گذشته به‌عنوان تعاونی نمونه کشوری و استانی گفت: همه سعی ما براین بوده است که با به‌کارگیری امکانات و تجهیزات که در اختیارداریم علاوه بر ایجاد تولید و اشتغال، در توسعه و آبادانی مناطق روستایی و شهری در کنار فرمانداری و سایر دستگاه‌های دولتی به مردم خدمت کنیم.