فرماندارمیبد روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای را تبریک گفت

سجادی پور در پیام خود آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تجربه چهار دهه انقلاب اسلامی ایران در آموزش‌های آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها به به‌ویژه در دانشگاه و دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای نشان می‌دهد که توسعه و توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌عنوان ابزاری ارزشمند برای توسعه اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تحقق فردایی روشن مؤثر است.

بنابراین توسعه آموزش‌های مهارتی و توانمندی از منابع کارآمد انسانی راه را برای تحقق شعار تولید دانش‌بنیان اشتغال آفرین هموار می‌نماید.

بی‌تردید با توجه به تغییر ماهیت کسب‌وکار باید ضمن استفاده و بهره‌وری از شیوه‌های موجود آموزش و حفظ اشتغال و برنامه‌ریزی لازم برای مهارت‌آموزی از طریق شیوه‌های نوین و متناسب با شرایط آینده مدنظر قرار گیرد.

در این راستا نقش آموزشکده‌ها و دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای را نباید دست‌کم گرفت چراکه در دهه‌های اخیر در گرایش‌های مختلف و تربیت نیروی انسانی جوان و خلاق زمینه‌های گوناگونی را برای حضور جوانان در بازار کار فراهم کرده است.

نمونه این فعالیت‌های موفق را در مراکز علمی و کاربردی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان میبد شاهد هستیم.

این‌جانب فرارسیدن ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و هفته ملی مهارت را به کلیه تلاشگران و مجریان عرصه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی به‌ویژه رئیس و کارکنان فنی و حرفه‌ای. رئیس و کارکنان آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه و خیرالنسا و دانشکده‌های علمی و کاربردی شهرستان میبد که رسالت سنگینی را در آموزش و مهارت افزایی دارند تبریک عرض نموده، و توفیق روزافزون را در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق سیاست‌های دولت مردمی و عدالت محور در جهت ارائه خدمات آموزشی و مهارت افزایی باهدف کارآفرینی و رونق اشتغال از خداوند متعال مسألت دارم.