فرماندارمیبد با صدور پیامی روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبرک گفت

سجادی پور در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

چهاردهم تیرماه نماد همدلی و هم‌افزایی مردم با مدیریت روستایی و شهری و فرصتی برای پاسداشت از خدمات ارزشمند شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست.

در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحول در رشد و توسعه و آبادانی در مناطق روستایی و شهری نیازمند بازوان توانمندی همچون شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بود تا بااحساس تعهد بیشتر و انگیزه وافر و برنامه‌ریزی مطلوب، با تکیه به حداقل امکانات و منابع مالی و سرمایه‌های انسانی، گام‌های بزرگ‌تری برداشت.

امروز بعد از چندین دهه حاصل تلاش شهرداران و دهیاران را در مناطق مختلف شهری و روستایی در شهرستان میبد شاهد هستیم و این پویایی و مشارکت دادن مردم در آبادانی به‌وضوح قابل‌مشاهده است.

استفاده از ظرفیت‌های بکر مناطق روستایی، تمرکز شهری و روستایی در توجه به احیاء بافت‌های تاریخی، احیاء صنایع‌دستی و بومی و محلی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و توجه به ورزش‌های بومی، حفظ فضای سبز و اراضی کشاورزی و باغی و رونق کسب‌وکار در روستاها و کاهش چشمگیر مهاجرت به شهرها، همه حاصل خدمات و تلاش‌های ارزنده شهرداران و دهیاران است که ما در جای‌جای شهرستان میبد شاهد هستیم.

این‌جانب ضمن تبریک روز شهرداری و دهیاری به شهردار میبد و شهرداران بخش ندوشن و بفروئیه و همچنین به همه دهیاران مناطق مختلف شهرستان میبد امیدوارم در سال تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین همچون گذشته، در خدمت به مردم و آبادانی مناطق تحت مدیریت خود تمام توان خود را به کار بگیرند چراکه خدمت به خلق توفیقی و فرصتی مغتنم از جانب خداوند است که تکرارناپذیر است.

​​​​​​​