رفع سد معبر پالت‌های کاشی و سرامیک ورودی روستای بدرآباد

سجادی پور فرماندارمیبد در جلسه‌ای که به همت بخشداری مرکزی برگزار شد بر رفع سد معبر پالت‌های کاشی و سرامیک در بلوار مدرس ورودی روستای بدرآباد تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، سجادی پور گفت: سد معبر به‌ویژه در وردی بدرآباد بارها در فضای مجازی مطالبی درباره سد معبر انتشاریافته و نارضایتی بسیاری از مردم را در پی داشته است اما به علت عدم برخورد قاطع و سهل‌انگاری همچنان شاهد سد معبر در این منطقه هستیم.

فرماندارمیبد رفع سد معبر و جمع‌آوری پالت‌های کاشی در بلوار مدرس و ورودی بدرآباد از سوی شهرداری و دستگاه‌های ذی‌ربط ضروری خواند و گفت: دادستان هم باید احکام صادره در این زمینه را به‌عنوان اهرم قانونی لازم است اجرا کند.

عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی میبد هم گفت: باوجود اخطار کتبی دهیار به مغازه‌های ورودی روستای بدرآباد هنوز بخش اعظمی از پالت‌های کاشی جمع‌آوری نشده است و در بلوار مدرس و اطراف روستای بدرآباد و پشت تالار ونوس انباشته و باعث سد معبر شده است.

کریم بیکی افزود: بخشداری و دهیاری روستا آمادگی دارد برای رفع این معضل با شهرداری انجام دهد.

ابلاغ اخطاریه به کاشی فروشی‌های بلوار مدرس، میر شمس الحق، رودی بدرآباد، اطراف تالار ونوس از سوی شهرداری، اجرای احکام صادره کمیسیون در رفع سد معبر ظرف یک هفته آینده، پلمپ انبارهای فاقد مجوز، واگذاری زمین در خارج از شهر و نظارت نیروی انتظامی بر ورود کامیون‌های سنگین در حمل پالت‌های کاشی از مصوبات این جلسه بود.