تجلیل از بانوان شرکت‌کننده در مسابقات تیراندازی لیگ کشور

در جلسه‌ای با حضور سرپرست فرمانداری میبد، رئیس ورزش و رئیس هیئت تیراندازی، از 4 نفر از بانوان شرکت‌کننده در مسابقات لیگ تیراندازی با تفنگ در کشور تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، خانم فاطمه زارعشاهی، الهه میر فلاح، راضیه صادقی و الهام شفیعی چهار بانو از شهرستان میبد بودند که در این لیگ شرکت داشتند.

سید جمال سجادی پور سرپرست فرمانداری میبد گفت: حضور بانوان میبدی در مسابقات تیراندازی لیگ کشوری خود نشان‌دهنده استعدادهای بالای شهرستان در این رشته ورزشی است.

سجادی پور با اعلام آمادگی خود در حمایت از هیئت تیراندازی شهرستان افزود: با جذب کمک‌های خیری و کمک اداره ورزش استان می‌توانیم استعدادهای زیادی را درمیبد کشف کنیم.

وی گفت: هرچند ورزش تیراندازی با تفنگ در شهرستان میبد از سال 86 شروع‌شده است اما رشد چشمگیری در این رشته ورزشی را که به همت اداره ورزش، هیئت تیراندازی، ورزشکاران و خانواده‌هایشان شاهد هستیم.

محمدرضا رسولی رئیس هیئت تیراندازی با تفنگ بانوان هم گفت: ورزش تیراندازی با تفنگ از ورزش‌های پرهزینه است که ورزشکاران در تأمین سلاح و حضور در مسابقات ملی و فراملی نیازمند حمایت‌های مسئولین هستند.