تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دهه فجر درمیبد

جلسه ستاد برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان میبد با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، حجت‌الاسلام «محمدحسن متوسل» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در جلسه ستاد برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان میبد، انقلاب اسلامی را معجزه قرن حاضر خواند و گفت: در طول تاریخ ملت‌ها قیام برپا کردند اما تا انتها رهبران خود را یاری نکردند.

حجت‌الاسلام متوسل افزود: اما ملت ایران این انقلاب را که به دست امام رضوان‌الله تعالی علیه برای رهایی از زیر سلطه استبداد و استکبار آغاز شد همراهی کردند و تا امروز هم پای نظام و انقلاب ایستادند.

وی بابیان اینکه ادامه نظام و انقلاب به حاکمیت مقتدر نیاز دارد گفت: به حمدالله در سایه بصیرت و هوشیاری و مقتدرانه نیروهای مسلح، انقلاب اسلامی روبه‌پیشرفت است.

رئیس هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ولایت‌پذیری فردی و اجتماعی ملت ایران گفت: برای داشتن نظام و انقلاب مقتدر باید با همه وجود و شوق و شعف برنامه‌ریزی کنیم تا کوتاهی در معرفی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب احساس نشود.

وی تصریح کرد: عزت، آزادگی، افتخار و سرفرازی که انقلاب اسلامی به ملت ایران به ارمغان آورده است را باید شکر گذار بود و این دستاوردها را به نسل جدید که انقلاب را ندیده‌اند معرفی کرد.

سید جمال سجادی پور سرپرست فرمانداری میبد هم، برگزاری یادواره‌های شهدای محلات را موجب همسویی مردم با مسئولین دانست و گفت: آموزش‌وپرورش هم با برنامه‌های قصه‌گویی و مقاله‌نویسی می‌تواند درمعرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کند.

تأکید بر برگزاری راهپیمایی 22 بهمن، آذین‌بندی شهر و اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی اجتماعی مبنی بر معرفی شهدا، امام و دستاوردهای انقلاب از مصوبات این جلسه بود.