پی گیری و راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد در میبد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی مشخص در جهت پی گیری آموزش همراه با تحلیل دقیق آماری گفت: پی گیری و راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد از اولویت‌های فرمانداری در شهرستان میبد است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، نصیری بابیان اینکه در سال 99 نسبت به سال 98،42 درصد افزایش کشفیات و 9 درصد افزایش دستگیری افراد خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان میبد داشتیم گفت: این در حالی است که در سه ماه اول 1400 نسبت به سه ماه مشابه سال 99،204 درصد افزایش کشفیات،26 درصد افزایش دستگیری افراد خرد فروش و قاچاقچی و 200 درصد توقیف وسایل نقلیه را در شهرستان میبد شاهد بودیم.

وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میبد تشکیل و شرح وظایف کمیته مقابله با محوریت نیروی انتظامی، پیشگیری و درمان با محوریت بهزیستی و کمیته حمایت با محوریت امداد تعیین‌شده است.

رسول نصیری تصریح کرد: در این زمینه باید از ظرفیت‌های فضای مجازی و سمن‌های فعال در امر پیشگیری و آموزش خانواده‌ها استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد برخورد با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر و برگزاری دوره‌های آموزشی باهدف پیشگیری را نیز ضروری دانست.