پیام فرماندارمیبد به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

فرماندارمیبد در پیامی هفته تربیت‌بدنی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد در این پیام آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در جامعه مدرن و صنعتی امروز شاید بیش از گذشته امر ورزش برای همه ما از اهمیت بالایی برخوردار باشد چراکه درگذشته به خاطر سبک زندگی که بر جوامع حاکم بود انسان از تحرک بالا و فعالیت‌های بدنی برخوردار بود، اما در زندگی پر دغدغه امروز چیزی که در سبد زندگی خیلی از ماها رنگ‌باخته همین توجه به‌سلامت روح و جسم است که تنها با تحرکت و ورزش دست‌یافتنی است.

کم‌تحرکی و استفاده از رژیم‌های غذایی با کالری بالا حیات بشر را با انواع بیماری‌های نوپدید و خطرناک مواجه کرده است لذا توجه به امر ورزش باید سرلوحه همه مسئولین و خانواده‌ها و فردبه‌فرد جامعه باشد.

در این راستا خوشبختانه در شهرستان میبد در سال‌های اخیر گام مؤثری در ایجاد زیرساخت‌های روزشی در همه ابعاد برداشته‌شده است که پی گیری مسئولین، همراهی صنعت و خیرین و توجه دولت در تأمین بخشی از اعتبارات، سالن‌های ورزشی، زمین‌های متعدد چمن مصنوعی، استخرها، زمین‌های ورزش‌های ساحلی و تیراندازی بخشی از زیرساخت‌هایی است که برای تأمین سلامت نسل امروز درمیبد تحقق‌یافته است.

بنابراین امروز توپ در میدان نوجوانان و جوانان و حتی خانواده‌هاست تا از این زیرساخت‌های فراهم‌شده به نحو مطلب در امر ورزش و سلامت بهره‌مند شوند.

26 مهرماه که روز تربیت‌بدنی و ورزش و آغاز هفته تربیت‌بدنی است را به همه مسئولین امر ورزش به‌ویژه مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین و کارشناسان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان و همکارانشان که در یک سال گذشته، ایجاد زیرساخت‌های ورزشی درمیبد دغدغه آن‌ها بود تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم این همت جهادی در امر ورزش را همچنان در خود حفظ کنند.