برگزاری جلسه اضطراری شورای سلامت بخش بفروئیه

جلسه اضطراری شورای سلامت بخش بفروئیه با موضوع بررسی وضعیت واکسیناسیون کرونا و اتخاذ تدابیر لازم جهت بالا بردن آمار واکسیناسیون عمومی در بخش با حضور بخشدار بفروئیه و جمعی از مسئولین تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری بفروئیه، جلسه اضطراری شورای سلامت بخش بفروئیه با موضوع بررسی وضعیت واکسیناسیون کرونا و اتخاذ تدابیر لازم جهت بالا بردن آمار واکسیناسیون عمومی در بخش با حضور معاون فنی شبکه بهداشت و درمان شهرستان، معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش، دهیاران، شهرداری، مدیران مدارس، مسئولین خانه بهداشت روستاها و ... در محل بخشداری بفروئیه تشکیل گردید.

در این جلسه آقایی بخشدار بفروئیه ضمن خیرمقدم و تبریک هفته وحدت و میلاد پر خیروبرکت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق علیه‌السلام اظهار داشت متأسفانه به جهت عدم استقبال مردم در تزریق واکسن کرونا که به دلیل تبلیغات سوء در فضاهای مجازی و نظرات غیر کارشناسی از سوی برخی افراد هست بیان داشت: نباید از نقش روحانیون و مساجد غافل باشیم و حتی در خطبه‌های نماز جمعه حتماً باید تبلیغات گسترده‌ای صورت پذیرد و مردم بدانند در قبال خود و جامعه‌ای که سلامتش به‌سلامت آن‌ها وابسته است مسئولیت دارند.

ایشان با تأکید بر اینکه اولویت سلامت مردم و جامعه است خواستار این شد شوراها، دهیاران، شهرداری و دیگر عوامل با همکاری و تعامل بتوانیم مردم را تشویق و اقناع عمومی جهت تزریق واکسیناسیون کرونا انجام پذیرد.